Ik wil FOX op Proximus

Voor geïnteresseerden die willen meedoen => http://www.foxtv.be/ikwilfox

This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Vandaag dit bericht gekregen naar aanleiding van mijn vraag om Fox: "Naar aanleiding van uw betwisting op 11/05/2016 hebben we een onderzoek uitgevoerd.
Wij kunnen nog niet zeggen wanneer FOX HD opgenomen zal worden in het aanbod van Proximus. Maar ik geef alvast door dat u hiervoor interesse heft."

Letterlijk inclusief de tikfout. Hetzelfde bericht heb ik gekregen via telefoon. Dus ja, hoe meer klanten dit doen, hoe beter zou ik zeggen.
Reputatie 6
Badge +1
Ondertussen blijft het mooi stil, net nog een bericht van Fox gehad dat ze nog altijd aan het onderhandelen zijn. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn denk ik dan? Ik geloof er niet veel van, je kan toch niet blijven onderhandelen?
Reputatie 7
Badge +6
'Onderhandelen' ???
Ik geloof er ook niet veel meer van.
Ondertussen blijft men ook meer HD beloven (NPO's in 2017), maar Arte in HD, beloofd voor april aan de Franstaligen wordt ook maar uitgesteld, dus wij moeten ons al helemaal geen illusies maken.
Er blijft ook absoluut geen sprake van andere zenders als vervanging voor Syfy en 13th Street.
Reputatie 7
Badge +6
Net een telefoontje gekregen van een Proximus medewerker: de onderhandelingen zijn nog altijd bezig, Proximus krijgt nu wel meer vragen om Fox in het aanbod te hebben en daar gaat het hem om: zoveel mogelijk liken op Facebook, zoveel mogelijk op de Fox site aangeven dat je Fox bij Proximus wil, zoveel mogelijk mails sturen naar Proximus.
Men doet nu onderzoek en als de belangstelling groot genoeg is, dan .....
Dus blijven mailen, liken, tweeten, familie, vrienden en kennissen inschakelen (;-)) ) , blijven 'zagen'. :8 en ons ook niet laten afwimpelen met 'zoethoudertjes'. 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Ik doe mijn best, maar dat weten ze zo toch ook wel?
Reputatie 6
Badge +2
Voila,

Misschien helpt een petitie zoals vorige week voor het bewaren van de BBC Food recepten.

https://www.change.org/p/proximus-fox-hd-toevoegen-aan-het-basisaanbod-van-proximus-tv-cac4bfb3-56b3-4bab-9f86-0df3187eb269

Tekenen en distribueren waar je maar kan!
Reputatie 7
Badge +6
Daarom spreek ik ook van een zoethoudertje:na zo'n telefoontje kunnen ze een'klacht' of wat ook snel afsluiten, wat wel de echte bedoeling zal zijn.
Natuurlijk weten ze het, maar als het excuus van 'er is niet genoeg interesse' al zou wegvallen?
Petitie getekend, ik zal ze ook doorsturen, ik heb nu op mijn oude dag ook nog leren tweeten, dus morgen dat ook en volgende week opnieuw een 'klachtenmail'.
Proximus TV aanbod moet beter worden!
Reputatie 6
Badge +2
Daarom spreek ik ook van een zoethoudertje:na zo'n telefoontje kunnen ze een'klacht' of wat ook snel afsluiten, wat wel de echte bedoeling zal zijn.
Natuurlijk weten ze het, maar als het excuus van 'er is niet genoeg interesse' al zou wegvallen?

Teken de petitie Marleen en deel met zoveel mogelijk mensen. De FB pagina heeft nog maar 361 fans. Daarmee zullen we het niet halen. Laat ons de kracht van de klant tonen!
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb getekend en de link staat ook op mij Facebookpagina, hopelijk helpt het
Reputatie 7
Badge +6
Hullep, Facebook is er mij te veel aan. Veel te slechte ervaringen. Daar begin ik niet meer aan. Sorry.
Reputatie 6
Badge +2
Hullep, Facebook is er mij te veel aan. Veel te slechte ervaringen. Daar begin ik niet meer aan. Sorry.

Dit is een petitie zonder FB en bedankt om te stemmen Marleen!
Reputatie 6
Badge +1
Stemmen mensen!
Is toch zo speciaal niet,FOX. Liever meer HD zenders.
Dat is inderdaad allemaal heel relatief wat de ene goed vindt vind de andere dan maar weer niks en vice versa,
ik zou opteren voor beide FOX en meer zenders en waarom niet allemaal in HD ‼️ en dan is iedereen content 😉
Reputatie 6
Badge +2
De petitie vraagt wel degelijk om FOX HD in het basispakket te stoppen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik vind persoonlijk FOX ook niet zo speciaal, maar het is toch een zender die zich op de Vlaamse markt richt en die hoort dan toch wel in het basispakket te zitten. Er zijn heel veel zenders die ik zeker niet speciaal vind, maar dat betekend echter niet dat ze dan maar moeten ontbreken.
Reputatie 7
Badge +6
Ik vind persoonlijk FOX ook niet zo speciaal, maar het is toch een zender die zich op de Vlaamse markt richt en die hoort dan toch wel in het basispakket te zitten. Er zijn heel veel zenders die ik zeker niet speciaal vind, maar dat betekend echter niet dat ze dan maar moeten ontbreken.
Helemaal mee eens, daarbij de laatste tijd worden er allerlei zenders verwijderd, maar er wordt er zeker niet de(r)gelijks daarvoor in de plaats gegeven. Wij mogen echter wel evenveel blijven betalen.
.
Reputatie 6
Badge +2
Eerste aflevering van Outcast gratis te bekijken op de website van FOX. (http://www.foxtv.be/programmas/fox/outcast/videos/de-eerste-aflevering-van-outcast). Start op 6 juni, dus PX teken snel dat contract aub!
Reputatie 6
Badge +2
Voor geïnteresseerden die willen meedoen => http://www.foxtv.be/ikwilfox

weblink is gewijzigd http://www.foxtv.be/special/ik-wil-fox
Reputatie 6
Badge +2
Pover resultaat van deze petitie: slechts 51 personen ondertekenden die. Het zal dus niet echt effect hebben.

Je kan nog steeds tekenen: ik laat de petiite open staan.

En delen op sociale media graag!

https://www.change.org/p/proximus-fox-hd-toevoegen-aan-het-basisaanbod-van-proximus-tv-cac4bfb3-56b3-4bab-9f86-0df3187eb269
Reputatie 7
Badge +6
Er werd vorige week ook nog naar gevraagd op Twitter en daar werd toen nogal lacherig op gereageerd, dus zal het wel nog niet voor morgen zijn.
Onze hele familie zit bij TN en doen ook nogal lacherig .... over Proximus, vrees ik. We kunnen hen moeilijk vragen die petitie te tekenen. 😞
had ik eigenlijk wel verwacht aangezien er vroeger ook al via sociale netwerken gelijkaardige pogingen gebeurd zijn, maar ja kan maar proberen en er niks bij te verliezen hé.
Reputatie 2
Ik weet nu niet juist hoeveel stemmen je nodig hebt voor een petitie binnen te halen. Maar met 100 stemmen ben je nog niets, ik heb meegedaan toen die zender verdween op 5 er dingen des levens. Er zijn er ook genoeg die die soap willen, maar geen één zender neemt die serie over omwille van de 100 den mensen die een petitie hebben getekend. Het is een operator die nog altijd kiest uiteindelijk of hij de zender gaat uitzenden.
zelf bij duizend stemmen moet je maar eens uitrekenen hoeveel % dit betekend van het totaal aantal klanten 😉
Maar als je niks doet ga je zeker niks bereiken 😉
vrijdag er nog eens voor gebeld en nog altijd het zelfde antwoord,ik denk dat het zo een standaard zin is.... me collega's zijn er mee bezig zo dra het in orde is komt het op de info kanaal met zo een taal van u moet er niet meer voor bellen.