Beste, ik ken mijn lijnnummer, maar tijdens de installatie van de decoder wordt dit nummer niet aanvaard...
Bladzijde 1 / 1
Ik zie dat je de telefonie onlangs hebt opgezegd waardoor je nummer veranderd is.
Je kan je nieuwe nummer terugvinden via myproximus of een privé bericht naar het proximus team sturen (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) om je nieuwe nummer te vragen.
Je kan je nieuwe nummer terugvinden via myproximus of een privé bericht naar het proximus team sturen (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) om je nieuwe nummer te vragen.
We zijn niet verhuisd. Dat is 016XXXXXX en ons klantennr is 619XXXXXX
Bedankt!
[Edit ThomasP: Privégegevens publiek verwijderd.]
Bedankt!
[Edit ThomasP: Privégegevens publiek verwijderd.]
Dag Andialushani,
Ben je toevallig net verhuisd? Dan krijg je soms een nieuw nummer. Indien je je klantnummer en de nummer die je gebruikt kan doorsturen naar het Proximus team kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten
Ben je toevallig net verhuisd? Dan krijg je soms een nieuw nummer. Indien je je klantnummer en de nummer die je gebruikt kan doorsturen naar het Proximus team kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.