Het gebeurt wel eens dat ik niet meer kan zappen ( ik gebruik gewoon de Proximusafstandsbediening)
Wat zou de reden daar kunnen van zijn en hoe kan ik dat oplossen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Beantwoord
Ik kan niet zappen.
Beste antwoord door Elsa
wie weet helpt het mss van je afstandsbediening eens te resetten als volgt:
Zet uw afstandsbediening terug op de fabrieksinstellingen en verwijder alle gepersonaliseerde instellingen.
1.Druk de toetsen 1 en 6 gelijktijdig gedurende 3 seconden in. De lampjes branden niet terwijl u dit doet.
2.Na 3 seconden zal het rode lampje of het tv-lampje (afhankelijk van het model van uw afstandsbediening) beginnen branden.
3.Druk achtereenvolgens op de toetsen 9 , 8 en 1.
4.Uw persoonlijke instellingen verdwijnen en uw afstandsbediening staat terug op fabrieksinstelling.
5.De afstandsbediening staat nu automatisch terug in normale gebruikersmode.
Bekijk origineelZet uw afstandsbediening terug op de fabrieksinstellingen en verwijder alle gepersonaliseerde instellingen.
1.Druk de toetsen 1 en 6 gelijktijdig gedurende 3 seconden in. De lampjes branden niet terwijl u dit doet.
2.Na 3 seconden zal het rode lampje of het tv-lampje (afhankelijk van het model van uw afstandsbediening) beginnen branden.
3.Druk achtereenvolgens op de toetsen 9 , 8 en 1.
4.Uw persoonlijke instellingen verdwijnen en uw afstandsbediening staat terug op fabrieksinstelling.
5.De afstandsbediening staat nu automatisch terug in normale gebruikersmode.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.