Ik kan er niet maar aan uit zene

  • 11 June 2015
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

MyProximus ??? ik krijg een brief van Proximus dat mijn punten van de Bizz club komen te vervallen


nu kan ik geen toegang krijgen tot mijn verschillende diensten .


Als je dan contact wil opnemen via mail ,dat gaat gewoon niet je moet verschillende selectie aanduiden maar tot een contact via mail kom je niet .


Alleen een hoop voorstellen wat te doen bij dit en dat , ik wil gewoon een mailtje sturen naar Proximus .


Klant gerichtheid gene vette !


Een mens gaat daar echt moedeloos van worden.


Eva ?

2 reacties

'Eva' werd vervangen door 'onze medewerkers'


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)


Beste Luc,
Bedankt voor je bericht.
Als uw huidige login nog geen volledige toegang heeft, dient u een bijkomende aanvraag in te dienen aangezien u een Business klant bent.
Dit kan enkel door een schriftelijke aanvraag voor de vermeldde logins in orde gebracht worden.
Als u mij even via privé bericht uw klantnummer en e-mailadres kunt meedelen, stuur ik u uw aanvraagdocument per mail door.
U kunt nog steeds via 1910 door onze Bizz Club collega's uw punten telefonisch omruilen.
Mvg ES

Reageer