MyProximus ??? ik krijg een brief van Proximus dat mijn punten van de Bizz club komen te vervallen
nu kan ik geen toegang krijgen tot mijn verschillende diensten .
Als je dan contact wil opnemen via mail ,dat gaat gewoon niet je moet verschillende selectie aanduiden maar tot een contact via mail kom je niet .
Alleen een hoop voorstellen wat te doen bij dit en dat , ik wil gewoon een mailtje sturen naar Proximus .
Klant gerichtheid gene vette !
Een mens gaat daar echt moedeloos van worden.
Eva ?
'Eva' werd vervangen door 'onze medewerkers'
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
A
Beste Luc,
Bedankt voor je bericht.
Als uw huidige login nog geen volledige toegang heeft, dient u een bijkomende aanvraag in te dienen aangezien u een Business klant bent.
Dit kan enkel door een schriftelijke aanvraag voor de vermeldde logins in orde gebracht worden.
Als u mij even via privé bericht uw klantnummer en e-mailadres kunt meedelen, stuur ik u uw aanvraagdocument per mail door.
U kunt nog steeds via 1910 door onze Bizz Club collega's uw punten telefonisch omruilen.
Mvg ES
Bedankt voor je bericht.
Als uw huidige login nog geen volledige toegang heeft, dient u een bijkomende aanvraag in te dienen aangezien u een Business klant bent.
Dit kan enkel door een schriftelijke aanvraag voor de vermeldde logins in orde gebracht worden.
Als u mij even via privé bericht uw klantnummer en e-mailadres kunt meedelen, stuur ik u uw aanvraagdocument per mail door.
U kunt nog steeds via 1910 door onze Bizz Club collega's uw punten telefonisch omruilen.
Mvg ES
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.