Beantwoord

Ik heb nog niet opgezegd !!!

  • 2 februari 2016
  • 26 reacties
  • 800 Bekeken

Reputatie 4
  • Practitioner
  • 260 reacties
Vandaag krijg ik volgende mail:
"Onze excuses voor het ongemak. We brengen deze opzegging zo snel mogelijk in orde voor u.

Het internet is echter niet volledig ongelimiteerd. Bij het start pack is dit tot 150 gb en bij de comfort en maxi is dit 500 gb.

Wij danken u voor uw vertrouwen.

Met vriendelijke groeten,

Jimmy
Het Proximus-team"
Ik heb niets opgezegd. Bij mijn weten is zeggen dat je misschien gaat opzeggen niet hetzelfde als opzeggen. Kunnen jullie dit recht zetten. Ik zou ook graag een antwoord krijgen op mails die jullie waarschijnlijk niet lezen en waaruit jullie blijkbaar enkel uithalen dat ik waarschijnlijk ga veranderen van provider als het juist is dat de datalimiet onbeperkt ,waarvoor julie dus 10 € gaan aanrekenen, slechts 150 GB bedraagt. Ik hoop dat ik niet zoals in het verleden de ombudsdienst voor telecommunicatie weer moet raadplegen. Het is toch niet te geloven,elke keer als ik contact hebt met jullie klantendienst gaat er iets mis. Zal wel aan mij liggen zeker.
mvg
mvg
icon

Beste antwoord door Bram 3 februari 2016, 10:01

Jamo,

Om problemen te vermijden kan je beter zo snel mogelijk een bericht sturen naar de klantendienst zelf, voor dringende problemen is het forum immers minder geschikt.
Ik stel voor dat je een bericht achterlaat via http://proximus.be/contact


Mvg,
Bram
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Dit zullen ze wel in orde brengen natuurlijk, is gewoon een misverstand.
Persoonlijk bel ik voor zo'n zaken veel liever met de klantendienst zodat je kunt overleggen met de operator, want dan kan je ook veel gemakkelijker anticiperen en vaststellen als je vraag verkeerd begrepen werd, en kan je overlopen wat je zal moet betalen enz....
ik heb daar nog altijd veel beter ervaring mee dan via online mail of via forum of twitter en Facebook.
Dat blijft wel mijn persoonlijke menig en gewoon mijn ervaring die ik aan iedereen wil overbrengen,
maar iedereen doet uiteraard uiteindelijk nog altijd wat hij zelf wilt.
Badge
Ik heb dezelfde ervaring al u Elsa.
Reputatie 4
En ik dus niet. In het verleden 2 keer goed mis door via telefoon iets te vragen. 2 maal gelijk gekregen van de ombudsdienst. Maar zulke dingen zijn te voorkomen door duidelijkheid. En moest ik wat bot overkomen, ik ben erg slecht gezind🆒

mvg
Ja dan zijn onze ervaringen inderdaad totaal verschillend, ik kan allen maar zeggen dat ik op die manier dingen die verkeerd gelopen zijn, kwestie van facturatie enz....altijd op die manier mooi heb kunnen laten rechtzetten en soms niet na één telefoon maar na verschillende dat wel, maar het kwam altijd in orde en zelfs geen ombudsman moeten aanspreken hiervoor.
Maar dat komt wel in orde daar ben ik zeker van.
Alleen wat geduld en je niet nerveus maken, slecht voor je hart 😉
Reputatie 7
Badge +3
Toch geef ik Elsa en Roland gelijk, dat als je een mail krijgt met de melding dat je opzeg lopende is, je best zo rap mogelijk belt, als je niet wilt dat je producten ook effectief opgezegd worden. Je zou eens echt buiten dienst kunnen vallen. Als je belt, wees dan rustig en beleefd. Aan de andere kant van de lijn zit een operator die je graag wilt helpen, maar (hoe zou je zelf zijn) niet graag uitgekafferd wordt. Dreigen helpt ook niet. eg gewoon dat er iets fout loopt en of hij/zij wil nakijken of er wel degelijk een opzeg lopende is. Zoja, laat hem dat dan gewoon annuleren (als dat nog kan, want te dicht bij de opzegdatum, lukt dat niet meer). Wordt dan niet boos, want die operator kan daar dan ook niks aan doen. Het systeem belet hem gewoon om een opzeg te annuleren, als dat al is doorgestroomd naar de technische diensten.
Reputatie 2
Badge
Hij kan het ook aan één van de medewerkers melden die zullen waarschijnlijk toch zijn gegevens opvragen en de zaak voor hem in orde brengen.Ik zou dit morgen doen.
Reputatie 2
Badge
En ik dus niet. In het verleden 2 keer goed mis door via telefoon iets te vragen. 2 maal gelijk gekregen van de ombudsdienst. Maar zulke dingen zijn te voorkomen door duidelijkheid. En moest ik wat bot overkomen, ik ben erg slecht gezind🆒

Nee,maar ik denk enkel als je daar op die klantendienst een hele dag zit.Loopt er ook het een en ander mis denk ik.Ik zou het eerlijk ge zegt ook nooit zo doen.Liever nog met een mail dat duurt ook niet lang.

mvg
Reputatie 2
Badge
Ja dan zijn onze ervaringen inderdaad totaal verschillend, ik kan allen maar zeggen dat ik op die manier dingen die verkeerd gelopen zijn, kwestie van facturatie enz....altijd op die manier mooi heb kunnen laten rechtzetten en soms niet na één telefoon maar na verschillende dat wel, maar het kwam altijd in orde en zelfs geen ombudsman moeten aanspreken hiervoor.
Maar dat komt wel in orde daar ben ik zeker van.
Alleen wat geduld en je niet nerveus maken, slecht voor je hart ;-)
man en dienst is dit het zelfde?:(
Dan kom je uiteindelijk bij dezelfde terecht Luc Tuerlinckx
Reputatie 2
Badge
bericht verwijderd door moderator wegens irrelevant
Reputatie 2
Badge
Dan kom je uiteindelijk bij dezelfde terecht Luc Tuerlinckx

Ja,maar of het nu dezelfde is of niet dan heeft hij hem niet meer aan de telefoon.Ik denk dat die procedure sneller gaat.
bericht verwijderd door moderator wegens irrelevant
bericht verwijderd door moderator wegens irrelevant
Jamo, laat eens weten hoe het afgelopen is, heb je al gebeld om je schrapping op tijd te laten teniet te doen?

Mijn nonkel heeft al een tijd terug, het zelfde voorgehad via een online mail die hij gestuurd had, en hadden hem blijkbaar ook verkeerd begrepen waarbij ze zijn TV abonnement zouden schrappen, en hij heeft direct telefonisch contact opgenomen en het is toch zonder probleem in orde gekomen.
Reputatie 6
Badge +4
Jamo,

Om problemen te vermijden kan je beter zo snel mogelijk een bericht sturen naar de klantendienst zelf, voor dringende problemen is het forum immers minder geschikt.
Ik stel voor dat je een bericht achterlaat via http://proximus.be/contact


Mvg,
Bram
Reputatie 2
Badge
@Bram; Wat word bedoeld met irrelevant.En wie is die moderator.En wie heeft dan gisteren avond mijn bericht laten staan en aan gevuld?Want je verwijdert het weer zodat niemand dat kan zien en ik het ook weer niet kan bewijzen dat het zo is;Toch heeft één persoon het hier gelezen.En steeds mag de waarheid nooit gezegd worden en blijft een ander bericht staan,Elma heeft hier dan wel degelijk gewerkt voor dat jullie hier ooit waren dus hoe kunnen jullie dat ooit weten en je plaats zelf een tekst achter mijn bericht;Achteraf doet u dat bericht terug weg om u schoon te praten en de poster heeft het weer gedaan.Want jullie doen niks mis.Daar komt het toch op neer niet?
Reputatie 2
Badge
Ja dan zijn onze ervaringen inderdaad totaal verschillend, ik kan allen maar zeggen dat ik op die manier dingen die verkeerd gelopen zijn, kwestie van facturatie enz....altijd op die manier mooi heb kunnen laten rechtzetten en soms niet na één telefoon maar na verschillende dat wel, maar het kwam altijd in orde en zelfs geen ombudsman moeten aanspreken hiervoor.
Maar dat komt wel in orde daar ben ik zeker van.
Alleen wat geduld en je niet nerveus maken, slecht voor je hart ;-)
man en dienst is dit het zelfde?:(
Reputatie 2
Badge
Ja dan zijn onze ervaringen inderdaad totaal verschillend, ik kan allen maar zeggen dat ik op die manier dingen die verkeerd gelopen zijn, kwestie van facturatie enz....altijd op die manier mooi heb kunnen laten rechtzetten en soms niet na één telefoon maar na verschillende dat wel, maar het kwam altijd in orde en zelfs geen ombudsman moeten aanspreken hiervoor.
Maar dat komt wel in orde daar ben ik zeker van.
Alleen wat geduld en je niet nerveus maken, slecht voor je hart ;-)
man en dienst is dit het zelfde?:(


Ja omdat je ook soms nog eens van vrouw hoort.
Rode knipperlichten.

Een beetje hoger ziet de aandachtige lezer twee berichten op mijn naam.

- ze zijn naamloos ( ze geven aan alsof deze berichten van mij kwamen)
- in de werkelijkheid zijn ze opgesteld door een (sic)moderator

Die berichten geven aan dat twee berichten van mij in deze topic "Jamo" weggedaan werden.

Ter info : deze berichten bevatten :

- steun aan de klacht van Jamo
- mijn vraag om de beschrijving " Rising Star" ( die het forum mij ongevraagd en ongemotiveerd geeft )weg te laten.

L.L. 03.02.2016 12:00
Reputatie 2
Badge
Bericht verwijderd door moderator wegens irrelevant.
Reputatie 2
Badge
bericht verwijderd door moderator wegens irrelevant
Hoe irrelevant?Heb jij dit verwijdert Bram?Want ik weet niet of wat daar stond en je kan ook nergens verwijderde berichten terug vinden,normaal zou je die toch tenminste op een plek verwijderde berichten kunnen zetten die enkel zichtbaar zijn voor die persoon in kwestie?Zodat daar niemand anders iets met te maken heeft.Ruzies enz.
FYI en OT .. Formuleer een antwoord dat direct en enkel verband houdt met de vraagstelling van de TS (=Topic Starter, voor de forumspecialisten) dan wordt uw antwoord niet "irrelevant" ! Fundamentele forum drill.
Reputatie 2
Badge
Bericht verwijderd door moderator wegens te grof taalgebruik.
Bericht verwijderd door moderator wegens niet relevant
Reputatie 2
Badge
Dank u louis.