Beantwoord

Ik heb een nieuwe decoder


Reputatie 2
Badge
Sinds vorige week heb ik een nieuwe decoder. Nu is mijn vraag hoe kan ik met Proximus app op mijn Windows Phone, de decoder bedienen want lukt niet.
icon

Beste antwoord door Marleen 29 May 2016, 14:44

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
De Proximus TV app voor WP heeft niet alle functies zoals je die hebt op IOS en Android toestellen. Overschakelen van de app naar de TV, bv bij het bekijken van opnames gaat (nog) niet.
Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_app_as_rc/particulieren/support/mobiele-applicaties/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/uw-tv-bedienen-met-de-proximus-tv-app.html
Reputatie 2
Badge
Allez ik hoor het al, Windows Phone wordt voor de zoveelste keer geboycot.
Reputatie 7
Badge +6
Als trotse WP gebruiker voel ik helemaal met je mee, maar ik hoor en lees dat Microsoft zelf ook niet veel meer investeert in zijn WP, helaas.
Ja en niet alleen PX ook MS heeft ook zijn prioriteiten op de WP een beetje laten links liggen voor het ogenblik !!!!
Reputatie 2
Badge
Goed ik zal dat mee delen aan Windows feedback. Ik ben trouwens een Windows Insider. Dus ik kom als eerste te weten hoe dat Windows de volgende keer er uitziet.
Windows feedback heb ik ook al gegeven
NB: daarvoor moet je nu niet meer echt een WInsider zijn, deze optie heb ik sedert de laatste windows upgrade die ik gedaan heb en je wordt eigenlijk op de zelfde manier verwittig en krijgt de zelfde kans om mee te doen (installaties......) gelijk de WINsiders.
Vroeger heb ik al een antwoord gekregen dat ik me moest wenden tot Prox voor dit Prox TV app WP probleem, en zo blijven we mooi in een cirkeltje ronddraaien 😉
Reputatie 2
Badge
Windows feedback heb ik ook al gegeven
NB: daarvoor moet je nu niet meer echt een WInsider zijn, deze optie heb ik sedert de laatste windows upgrade die ik gedaan heb en je wordt eigenlijk op de zelfde manier verwittig en krijgt de zelfde kans om mee te doen (installaties......) gelijk de WINsiders.
Vroeger heb ik al een antwoord gekregen dat ik me moest wenden tot Prox voor dit Prox TV app WP probleem, en zo blijven we mooi in een cirkeltje ronddraaien ;-)


Uiteindelijk is de Proximus de app maakt en niet Microsoft. Microsoft lanceert de app in zijn store. Dus werk aan winkel en trouwens ik heb een programma waar je de app kunt maken voor de drie
(
android, IPhone en Windows Phone Tabled en PC.
Inderdaad juist daarom dat ze ons foefkes wijs maken zoals ik al gepost heb en de één naar de andere wijst, maar ik weet nu niet of PX die door MS laat goedkeuren eens die app klaar is (ik kom op de juiste naam niet ;-)
wanneer zal je deze app af hebben, laat het ons weten :-)))))
Reputatie 7
Badge +6
Jeroen_056, nu kan het dus wel. 🆒
Ja en wie had dat gedacht hé Marleen dat het er toch nog ging van komen ;-)))
Reputatie 7
Badge +6
Het kan niet op vandaag. :-)))

Reageer