Beantwoord

Iets nieuws op mijn factuur?

  • 16 September 2016
  • 8 reacties
  • 334 Bekeken

Op mijn factuur staat bij Televisie voor de eerste maal "Proximus TV applicatie" bij de periode van 01/09-30/09. Ik heb evenwel niets nieuws aangevraagd. Wat is dit en hoe kan ik het eventueel verwijderen?
icon

Beste antwoord door Elsa 16 September 2016, 14:34

Bekijk origineel

8 reacties

volgens mij wel want op de link die ik hier juist boven gepost hen staat dit duidelijk te lezen hoe de vork in de steel steekt
http://www.proximus.be/tvreplay

PS; stuur een PB zodat ze dit kunnen corrigeren indien het niet terecht aangerekend werd
via dit Forum, kunt u een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
TV Replay: Replay is gratis voor alle bestaande klanten en die al gekozen hebben voor één van onze Familus- & Tuttimus-packs. De beschikbaarheid van TV-programma’s en TV Replay hangt af van de televisiezenders en de toelatingen die deze al dan niet hebben om het genoemde programma te exploiteren. Ook beschikbaar op computer, tablet en smartphone via de app TV. De lijst van de beschikbare zenders in TV Replay op Proximus TV en de app Proximus TV, alsook de bijzondere algemene voorwaarden, staan te lezen op www.proximus.be/tvreplay.
Reputatie 7
Badge +6
De opmaak van de facturen of aanrekeningen is vernieuwd: bij mij staat Proximus TV Applicatie er nu ook bij maar er staat ook 0,00€ te betalen bij, dus niks van aantrekken.
PS: de factuur is volgens mij veel overichtelijker nu: prima!
@ Rudi,

Dat staat er bij mij ook op maar daarvoor wordt niks aangerekend.
de proximus TV applicatie laat je toe om gewoon tv kijken op je mobiele toestellen zoals laptop, tablet, smartphone bijvoorbeeld

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudi,

Kan je ons een klantgegevens sturen naar Het Proximus Team'


Dan kijken we alles voor je na.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen



Op mijn factuur wordt dit wel aangerekend (Proximus TV applicatie: 4.95euro). Ik heb mijn gegevens ondertussen naar het Proximus team gestuurd, ben benieuwd.
Ik heb een Familus Pack en bij mij wordt dit ook aangerekend. Is dit correct?
TV Replay: Replay is gratis voor alle bestaande klanten en die al gekozen hebben voor één van onze Familus- & Tuttimus-packs. De beschikbaarheid van TV-programma’s en TV Replay hangt af van de televisiezenders en de toelatingen die deze al dan niet hebben om het genoemde programma te exploiteren. Ook beschikbaar op computer, tablet en smartphone via de app TV. De lijst van de beschikbare zenders in TV Replay op Proximus TV en de app Proximus TV, alsook de bijzondere algemene voorwaarden, staan te lezen op www.proximus.be/tvreplay.
Het bovenstaande begrijp ik. Alleen is het geen antwoord op mijn vraag: Is het correct dat er voor de Proximus TV applicatie 4,95 euro wordt aangerekend? Maakt dit geen deel uit van Familus Pack?
Vriendelijke groeten,

Reageer