iets bestellen met de punten

  • 12 January 2015
  • 13 reacties
  • 169 Bekeken

Snap niet goed hoe Proximus werk met aankoop van punten.


Einde november 2014 https://javascript:openChild('http://customer.proximus.be/PUB/loyalty/description.jsp?contentpath=08d40592fab905ff0000013a05470393&language=nl&title=B437_VOD_box_CBU') bestelt met de punten ,


Intussen al 4 keer gebeld met de vraag waar blijf mijn bestelling, Krijg iedere het antwoord er is een vergissing gebeurt bij ons zal nu in orde komen na 10 werkdagen. ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT


Schandalig dat je als klant dit meemaakt. Vandaag terug iemand aan de lijn gehad die zoals de vorige collega's nu is het in orde meneer binnen 10 dagen is het in orde.


Vinden jullie bij Proximus het logisch dat één eenvoudige bestelling van 5 films 2 maand duur? En het is nu nog altijd niet in orde is.


Klantnr. 002192422 en had graag een antwoord hier op het forum en niet privé via Eva, intussen al 3 klachtnummers gehad over deze zaak. Blijkbaar sturen ze bij Proximus de klant van Pantus naar Pilatus.



13 reacties

bel mss best ook eens naar de premium club klantendienst te bereiken op het nr 1910


anders kan je ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


om ze naar hier te lokken ;-)


NB: je kan ref meesturen naar je TS ▬►http://forum.proximus.be/posts/925e57ea33
Heb ik al gedaan iedere keer Elsa bellen naar 1910




Aha juist Eva is weg het is nu Elsa maar wil een antwoord hier niet prive
Beste patrick,
Binnen de 24u zijn de 5 films naar keuze geactiveerd.
Ik heb ze juist in het systeem ingegeven.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Tof Joel


Hoop echt dat het nu in orde is en thx voor je snelle respons, hoop dat morgenavond hier berichtje kan zetten dat het in orde is




Met vriendelijke groet
En anders mag je ene zetten als het niet in orde is ook héknipoog

maar wil een antwoord hier niet prive



Heb je daar dan een wel bepaalde reden voor, het zijn wel mijn zaken niet maar ben wel nieuwsgierig ;-)
Morgen iedereen 10u25 en nog niets te zien dat het in orde is, maar de dag is nog jong 🙂.




De enige reden dat ik niet privé wil oplossen Elsa is dat andere mensen lezen van mijn calvarieweg


Werp niet de steen op de medewerkers van Proximus die zijn ook maar een radertje in het netwerk maar als klant staat je machteloos 😞.




Het is een tof systeem dat je als trouwe klant beloont wordt met punten. Nieuwe klanten krijgen veel voordelen maar als vaste klant krijg je toch ook jaarlijks een geschenkje van Proximus via je punten. Maar je verwacht dan niet dat je hun moet opbellen en tijd verprutsen in totaal bijna 4 uur aan de telefoon en dat je uit onmacht hier je gal moet uitspuwen omdat het niet opgelost geraakt.


Met vriendelijke groet


Patrick

De enige reden dat ik niet privé wil oplossen Elsa is dat andere mensen lezen van mijn calvarieweg



Dat weten ze ondertussen al lang hoor, deels uit eigen ervaring, en ook via sociale media enz... dus of dit nog veel uitmaakt,

ik hoop het voor u, en hoop doe leven, dus je hebt toch dit al als voordeel ;-))


't komt allemaal wel in orde, maar je moet zoals iedereen al heel lang weet, engelen geduld hebben.
Reputatie 7
Badge +6
Het is te hopen dat hij toch niet te lang moet wachten, want volgens een vriend van mij moet je die films verkregen met punten voor 30/6 bekeken hebben, terwijl je, als je ze koopt voor 20 €, 12 maanden krijgt. Als Patrick nu nog 2 maanden moet wachten ...
6 weken zal al lang genoeg zijn;-), dit is hetgeen dikwijls opgegeven wordt bij uitwisselen van premium punten
Opgelost zie mijn 5 film credit 's staan.. dus weer een tevreden klant :-))))
Maar je zegt er niet bij voor hoelang ;-)

Reageer