Huurdecoder aangeschaft, moet steeds betalen bij 1 jaar gratis


Reputatie 2
Badge
hallo,

ik heb in Januari 1 huurdecoder aangeschaft, (mijn eerste huurdecoder) daarvoor had ik een gekochte V3.
nu, ik had mijn facturen bekeken en wat blijkt dat ik de huurdecoder moet betalen, normaal heb ik recht op 1 jaar gratis omdat ik ervoor nooit gehuurd had, ik had ik vorige maand gebeld naar de helpdeks en hadden ze een creditnota van 5.71€ gemaakt, al goed en wel.
maar nu bekijk ik deze van maart en blijkt mijn factuur nog iets hoger te zijn, wat zijn jullie aan het doen ?

mijn ouder facturen voor ik een huurdecoder had waren altijd 66.95€
in Februari was dit 72.67€ waarvan jullie een credietnota hadden gemaakt van 5.71€ (inorde dacht ik)
niet dus... nu voor maart is mijn pack nu zelfs 74.95€ geworden ?

graag wil ik dit inorde, en genieten van mijn 1 jaar gratis huren...

dank u.

13 reacties

Badge +4
Steeds hetzelfde liedje, als je iets veranderd aan uw pack heb je het zitten ... facturen die niet juist zijn en/of dingen die niet juist staan in myproximus. Ze slagen er steeds in om er een zootje van te maken, onlangs ook weer ondervonden na verandering van pack.
Het kan een tijdje duren voor het in orde is ! :8
't is dus beter dat je bij de packen blijft zitten 😉
Reputatie 7
Badge +3
Dag Timpie,

Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag RedsFan,

Kan ik jou ergens mee verder helpen?

Groetjes,

Antonella
Badge +4
Dag RedsFan,

Kan ik jou ergens mee verder helpen?

Groetjes,

Antonella

Hallo Antonella,

Wij hadden Familus, maar omdat we niet veel bellen met vast toestel heb ik de vaste telefonie opgezegd en het Pack internet + TV van 55 € bestelt.
Bij het ontvangen vd factuur was de prijs al bijna evenhoog dan met Familus, toen ik ontdekte dat ze het Volume pack unlimited ook hadden geactiveerd voor mij (daarom dat de prijs hoger was) Een VPU wordt normaal toegediend aan een Start abo. (inmiddels afgetrokken vd factuur)
Daar mijn Pack internet + tv (het comfort internet bevat is deze onbeperkte volume) is deze volume 750 GB + (gratis) volumeblokken van 150 GB.
In myproximus staan betalende blokken van 20 GB wat normaal voor een start is ....
Ook kan ik al 14 dagen mijn verbruik niet meer zien ... Enig idee wanneer ik de correctie informatie zie in myproximus ?

Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Dag RedsFan,

Ik zie dat nu het juiste pack actief staat bij jou: internet + tv aan 55 euro per maand (zonder het Volume pack unlimited).

Op de factuur van maart werd reeds een correctie opgemaakt op 15/03/2017.

Met MyProximus zijn er momenteel algemene problemen waar volop wordt aan gewerkt. Je kan eventueel eens proberen je cookies en surfgeschiedenis te verwijderden of een poging doen via een andere browser.

Groetjes,

Antonella
Badge +4
Hallo,

Ik heb van 2 browsers de cookies verwijderd maar geen geluk bij het bekijken van myproximus, krijg steeds een foutmelding... Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien.
Ook zie ik nog betalende blokken van 20 GB staan ipv 150 GB volume blokken.
Mogelijk zal het werken met de start van een nieuwe maand.

Groeten,
Reputatie 5
Badge +3
Dag Patrick,

Dit zou zeker en vast niet mogen. Laten dit alvast onderzoeken via dossier 41952891. Zodra er een oplossing is, zal u van de betreffende dienst een e-mail krijgen.

Vragen nog even je geduld. Oprechte excuses voor het ongemak.

Mvg, Nicky
Badge +4
Ok bedankt om het na te zien.

Mvg, Redsfan 🙂
Reputatie 2
Badge
is er voor mij al nieuws ?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Timpie,

Ik heb je gisteren proberen te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik kreeg de hele tijd een bezettoon.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Is het mogelijk om na 17u te bellen naar mijn vast toestel, heb problemen met mijn gsm.

Dank u.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Timpie,

Deze week ben ik er niet meer na 17u.

Ik heb je mijn vraag doorgestuurd via een privébericht.

Groetjes,

Antonella

Reageer