Hup naar Telenet !

  • 14 December 2017
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken

Sinds 02:30 vannacht hebben wij geen internet connectie meer nog LAN verbinding. Als Proximus echter niets laat weten of er enige actuele storingen zijn op Twitter of hun eigen website vinden wij dit als klant redelijk verontrustend. Zouden niet meer lang moeten wachten tot we overstappen naar Telenet of een andere concurrent. Want dit kan echter niet meer. Als u zelf Proximus klachten leest op klachten.be zou u inmiddels versteld staan hoeveel mensen klagen op het gebied van klantendienst , klantvriendelijkheid en administratieve problemen. Als Proximus hier zelf geen niets aan wilt doen is jullie probleem. Teveneens klanten verliezen.
Oh ja bijna vergeten , jullie 24/24 technical support service trekt ook op niks sinds ik 10 tot 15 minuten aan de telefoon moet hangen vooraleer er iemand oppakt. Een schande is het voor Proximus. Als baas zou ik me echt schamen. Hup naar Telenet !

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Frank, ik zie dat de verbinding tot op je modem (intussen) toch volledig in orde is. Doet het probleem zich nog voor?

Wat 24/24 technical support betreft, de openingsuren van onze technische dienst vind je hier terug.
Is die al toegevoegd aan myproximus >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Ik vind de service bij proximus beneden het vriespunt. Heb al 3 maanden na elkaar een factuur gekregen voor mijn gsm terwijl klaar en duidelijk overeengekomen is dat het samen in mijn pack zit en nog 1 factuur zou krijgen voor alles maar dat is blijkbaar moeilijk. Als ik in januari nog een gsm factuur krijg is het hup naar telenet of eej andere concurent.
Groetjes Frankvda.

Reageer