Vraag

Hulpnummer

  • 23 November 2016
  • 15 reacties
  • 355 Bekeken

Hallo

Ik had problemen ondervonden met mijn internet; hiervoor belde ik naar het hulpnummer en de vriendelijk assistent maakte een afspraak voor me klaar met de experts omdat hij het zelf niet kon oplossen. Mijn afspraak stond op woensdag 14u, ik werd gebeld om 15u (niet erg) maar ik was net te laat om de telefoon op te nemen. Bellen naar het nummer is niet mogelijk, ik probeerde nog eens te bellen naar de hulplijn maar dit is ook niet mogelijk, 'probleem is in behandeling' krijg ik te horen. Wat moet ik doen? Word ik terug opgebeld?
bedankt!

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Zaros,

Normaal proberen we je 3 keer terug te bellen op verschillende tijdstippen. Dus je zou nog een oproep van ons moeten krijgen, maar je mag natuurlijk ook je gegevens doorsturen naar het Proximus team via een privé bericht. We kijken het dan op deze manier eens na ;-)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Reputatie 7
Badge +4
Bart,

lagspikes komen niet noodzakelijk van ons uit. Dit kan even goed op de server waar je op speelt veroorzaakt worden of er ergens tussen. In elk geval is je lijn zelf 100% in orde en beschik je over het snelste internet dat we kunnen bieden. Aangezien ook de bbox al is omgeruild is er niet veel wat ik nog kan voorstellen. Heb je dit ook als je via kabel aangesloten bent op de bbox?

MVG,

Wim
Bart,

lagspikes komen niet noodzakelijk van ons uit. Dit kan even goed op de server waar je op speelt veroorzaakt worden of er ergens tussen. In elk geval is je lijn zelf 100% in orde en beschik je over het snelste internet dat we kunnen bieden. Aangezien ook de bbox al is omgeruild is er niet veel wat ik nog kan voorstellen. Heb je dit ook als je via kabel aangesloten bent op de bbox?

MVG,

Wim

Dag wim

Het lijkt me heel raar dat het aan de server van het spel ligt want ik krijg het bij iedere game. Soms ondervind ik dat zelf e-mail openen niet lukt gedurende die 5 seconden dat ik een laggspike heb. Ik gebruik een internetkabel die vanuit de bbox komt.
Bedankt voor uw antwoord.

vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +4
Dat is inderdaad wel vreemd want voor mij ziet alles er perfect uit. Heeft u dergelijke problemen ook met andere toestellen op je internet? Heb je al eens een reset van de bbox geprobeerd?
Dat is inderdaad wel vreemd want voor mij ziet alles er perfect uit. Heeft u dergelijke problemen ook met andere toestellen op je internet? Heb je al eens een reset van de bbox geprobeerd?
Bij iedere computer lijk ik hetzelfde probleem te ondervinden. Ik heb nog geen reset geprobeerd, zou dat helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Het kan in elk geval geen kwaad. Je dient hiervoor de reset knop 10 sec ingedrukt te houden met fijn voorwerp. Let op, alle zelf aangebrachte instellingen in de bbox zijn dan verdwenen.
Het kan in elk geval geen kwaad. Je dient hiervoor de reset knop 10 sec ingedrukt te houden met fijn voorwerp. Let op, alle zelf aangebrachte instellingen in de bbox zijn dan verdwenen.
Zal het eens proberen, bedankt voor uw advies
probleem niet opgelost... stilaan geduld aan het verliezen eerlijk gezegd. Het probleem ligt hem duidelijk aan proximus, als het internet uitvalt/lagged valt de tv uit/krijgt verstoring. Bellen naar de hulplijn is onmogelijk!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie wel een probleem op je televisie inderdaad. Hoe is eigenlijk alles aangesloten, is dat enkel met ethernet kabel die van bbox naar pc/decoder loopt, of zit daar een soort PLC adapter tussen bbox en decoder/computer? Want dergelijke problemen wijzen op een fout in de binnenkablage.
Ik gebruik een PLC adapter voor kabelinternet op mijn pc
Reputatie 7
Badge +4
Dan kan te maken hebben met de plc adapter, om de test uit te voeren zou ik je aanraden om je pc eens rechtstreeks met de modem te verbinden met een netwerk kabel. Is je decoder ook met een plc adapter aangesloten? Je kan best ook eens kijken of de plc adapters rechtstreeks op een stopcontact in de muur zijn aangesloten. Zie ook:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/draadloze-tv-plc-wifi-bridge-ruckus-devolo-wifi-versterker/installatie-van-de-plc-adapter...


Met vriendelijke groeten,

Samuel
Net geprobeerd met de internetkabel, op verschillende computers zelfs, het probleem blijft...
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via privébericht een paar specifieke voorbeelden geven, namelijk op welk tijdstip + datum je deze lag spikes hebt, op welke game en welke server je dit hebt, kan je ook eventueel op dat moment een speedtest doen via www.speedtest.net en ons het resultaat doorsturen? Zodanig ik dit kan verder laten nakijken door de betrokken diensten?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Dat zal ik zeker doen, morgen als dat geen probleem is.
Bedankt voor uw snel antwoord
http://i64.tinypic.com/30iexxu.png
dit is mijn downloadsnelheid... echt verschrikkelijk (dit is met kabel!)

Reageer