Beantwoord

Hulp nodig

  • 20 November 2017
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

In het begin betaalde ik permaand tv zender internet telefoon 65.85€.

Nu heb ik door gegeven dat ik geen telefoon wil dus dan blijft er alleen internet en tv zender.

Ik vroeg wat de kosten zouden zijn ze zij ongeveer 50 of 55€.

Nu krijg ik een rekening
Van 110€ waarom? Via de mail
Ik heb heel vaak gevraagt om het perpost te bezorgen maar nee.

Kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door Martin 20 November 2017, 09:22

Bekijk origineel

4 reacties

Gewoon wachten tot iemand van Proximus reageert en als vandaag niemand regeert eventueel een privéberivjt sturen.
NB: je hebt al een identiek topic opgestart
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/dringend-hulp-41592

-------------------------------------------------------------------------
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Gewoon wachten tot iemand van Proximus reageert en als vandaag niemand regeert eventueel een privéberivjt sturen.
NB: je hebt al een identiek topic opgestart
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/dringend-hulp-41592

-------------------------------------------------------------------------
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.


Beste,

Ja klopt. want aan de lijn krijg ik ze ook niet
Dus dacht laat ik het hier proberen maar omdat je zegt ze antw niet vandaag dan wacht ik. Jh een topic was in het weekend en een vandaag
Op zondag niet maar de maandag overlopen ze de vragen die de zondag gesteld geweest zijn, en meerdere topics opstarten helpt daarbij niet, kan alleen soms wat verwarrend zijn en daarom plaats ik deze link er bij omtrent je andere zelfde topic, zodat de mensen van proximus dit dan ook direct weten.
En als ze dan vandaag opnieuw niet moesten reageren, zoals reeds gezegd, dan best via privébericht je vraag stellen.
Op zondag niet maar de maandag overlopen ze de vragen die de zondag gesteld geweest zijn, en meerdere topics opstarten helpt daarbij niet, kan alleen soms wat verwarrend zijn en daarom plaats ik deze link er bij omtrent je andere zelfde topic, zodat de mensen van proximus dit dan ook direct weten.
En als ze dan vandaag opnieuw niet moesten reageren, zoals reeds gezegd, dan best via privébericht je vraag stellen.


Beste,

Prima goed dat ik het ook weet.
Ja heb ik gedaan een prive mail met klantnummer. Dus afwachten

Bedankt👍🏻

Reageer