Beantwoord

Home view

  • 13 November 2016
  • 6 reacties
  • 359 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Sinds een paar dagen werkt de app home view niet meer. app is niet meer terug te vinden via appstore van apple.
Als de home view app, wat toch een geweldig product is, niet verder ondersteund wordt zou het dan niet de essentiële beleefdheid zijn alle klanten hiervan op de hoogte te brengen.
Hoe kunnen we gemakkelijk verder werken of moeten we steeds inloggen via my proximus, wat niet zo gebruiksvriendelijk is. Is dit een strategie om de klanten te ontmoedigen zodat ze afhaken? Van klantvriendelijkheid gesproken....
Wat zijn de plannen met de home view/control en wat met de facturatie?
icon

Beste antwoord door ThomasP 14 November 2016, 11:18

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Ik heb het ook sinds vrijdag maar wel op smartphone android,nu is het omslachtig moet via My Proximus gaan.
Vroeger op het icoon home controle en was direct verbonden.
Nu kent hij mij paswoord niet meer.
Wat te doen nu?
Reputatie 7
Badge +6
Helaas zijn er momenteel algemene problemen met de Home view/control app. Onze excuses hierovoor. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.
Home View van Proximus heeft naar alle tevredenheid gewerkt tot 11/11/2016. Sindsdien worden er geen SMS en/of waarschuwingsmail gestuurd naar de contactpersoon bij een bewegingsalarm en kan ik ook niet meer inloggen inde Android app.

Op de Proximus Home & Care website kan je volgens hen contact opnemen via website of telefoon. ("Voor meer informatie over Proximus Home & Care surft u naar www.proximus.be/info-homecontrol of belt het gratis nummer 080022800")

Als je contact via website neemt krijg je :

Oeps, foutje!
Deze pagina is niet meer beschikbaar …
De zoekmotor al geprobeerd? Voer in het zoekveld bovenaan de pagina een trefwoord(en) in, of klik op een van onderstaande links.

Als je contact neemt met het gratis nummer kunnen ze je niet verder helpen, want alle support gebeurt via de website.

En zo wordt je in een kringetje rondgestuurd. Ik heb nu al ettelijke uren aan hun probleem gespendeerd en nog steeds geen oplossing.

Kan iemand van Proximus met verstand van Home View me aub contacteren of ten minste een link sturen die werkt om mijn klachten te formuleren.
Reputatie 7
Badge +6
Hey RogerM, heb net ook je privébericht gezien. Bij deze zal ik dan ook even je publiek bericht beantwoorden zodat andere forumleden er ook iets aan hebben:
Momenteel zijn er algemene problemen met de Home Control/view app. We doen het nodige om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

In verband met de SMS'en, kan je even een reboot doen van de gateway? Dit doe je door achteraan eerst de batterij uit te schakelen. Kleine schakelaar die standaard verborgen is door een klein afdekrubbertje. Wanneer de batterij uit staat, trek de stroomkabel 5 sec uit en steek deze opnieuw in. Wacht tot de gateway volledig is opgestart en test en SMS'en opnieuw uit.

Ivm de SMS'en, ik heb een ticket opgemaakt om dit verder te laten nakijken. Zodra we meer informatie hebben laat ik je iets weten.

Ik heb alvast de instellingen nagekeken en deze zien er alvast goed uit.

Ik zie inderdaad dat de link defect is. De correct link is http://support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_Home_Care. Ik stuur het door om dit aan te passen op de website.

Tip! Stuur volgende keer een privébericht naar Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679) zodat ook mijn collega's je kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +6
Kleine update: De link voor Home Control/View support is gecorrigeerd.
Home Control : Waarschuwingen bij bewegingsdetectie via SMS en mail werkt nog steeds niet !

Inloggen via Android App op Home Control is weer mogelijk, ook camera aan en uitzetten lukt, maar opvragen van het beeld van de camera werkt niet. Dan krijg je opnieuw het login scherm en de waarschuwing "Communicatieprobleem"

Reageer