Hoeveel uur van een HD zender kan men op de meest recente HDdecoder opnemen?

  • 29 November 2010
  • 4 reacties
  • 1619 Bekeken

Reputatie 1
Ik zit nog aan geen 8 u opname in HD kwalteit (HD Canvas) en heb slechts 10 procent over. Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. Ik zou normaal tot 90u moeten kunnen opnemen met die HD decoder van Belgacom volgens de specificaties maar dat zal dan wel niet in HD kwaliteit zijn zeker. Kan mij iemand vertellen hoeveel dat dan in HD kwaliteit zou zijn?

4 reacties

Na het wissen van alle opnames, waaronder een twintigtal van Eastenders (BBC1 en BBC2), blijft er nog 30% over aan capaciteit.

Dus ook een dezer een telefoon plegen naar BCom om te deleten.

73, Ed.
Reputatie 1
Ik heb uiteindelijk mijn decoder gaan omwisselen. (ik huur hem) Jammer dat er geen functie bestaat om de harde schijf te formateren of defragmenteren. Misschien was het dan opgelost. Nu had ik ook de ganse serie van Millenium kwijt omdat hij dacht dat mijn harde schijf vol zat terwijl dat niet zo was. Heb ondertussen al weer opgenomen en als ik het procentueel uitreken kom ik toch niet aan 90u voor 100 procent opnamecapaciteit. Maar dat zal wel normaal zijn. Wat niet kon gezegd worden van mijn vorige decoder.

greetz

Luc

ps zal bovenstaande van dat remote deleten onthouden.bedankt voor de tip
Ik heb een vraag die hierop aansluit:

Als je alle opnames gewist hebt op de decoder, hoeveel % opslagruimte heb je dan in theorie over ?

Met dank.

Ed.
je kan 180 uur in sd opnemen en 90 in hd

Reageer