Beantwoord

Hoe verzameling verwijderen in Proximus Cloud

  • 31 October 2014
  • 10 reacties
  • 500 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, had een simpel vraagje die ik maar niet kan oplossen i.v.m. Proximus Cloud. Hoe kan ik een verzameling verwijderen? Ik vind nergens een knop ten eerste de verzameling te selekteren en ten tweede om die (na gedeeld te hebben) te verwijderen. Enkel de foto's kunnen verwijderd worden maar niet de verzameling.




Dank bij voorbaat
icon

Beste antwoord door sabineb 12 December 2016, 11:37

Bekijk origineel

10 reacties

je kan altijd de vraag stellen aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 1
Badge
Intussen reeds gevonden knipoog
Het zou wel leuk zijn voor iedere forumlezer om te vertellen hoe het juist moet, zo kunnen we nog iets bijleren ;-)
'k zal maar zelf de oplossing geven ;-)


In de linker kolom op 'Verzamelingen' klikken (1) en

dan in de verzameling rechts de verzameling aanvinken (2) die je wilt wissen en

dan op het icoon bovenaan klikken (3) de geselecteerde verzameling verwijderen



Reputatie 1
Dank voor de info maar lukt bij mij voor geen meter...
Reputatie 7
Badge +3
Dag Eekhoorn,

Wat lukt er niet?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
De verzameling kan ik niet verwijderen, zoals hierboven beschreven: in de linker kolom op 'Verzamelingen' klikken (1) en dan in de verzameling rechts de verzameling aanvinken (2) die je wilt wissen en dan op het icoon bovenaan klikken (3) de geselecteerde verzameling verwijderen.
Als je rechts de verzameling aanvinkt, kom je in het kader terecht, juist ? Welk icoon bovenaan wordt er bedoeld ? Dat vakje met de 3 horizontale strepen ?
Groetjes, Eekhoorn
Reputatie 6
Badge +4
Hi

wanneer je de verzameling aanvinkt, krijg je in principe bovenaan de mogelijkheid ( 3 kaderkes+X) de verzameling te verwijderen..Lukt dit niet?

MVG

sabine
Reputatie 1
Plots krijg ik een heel andere lay-out met de optie 'verwijderen' bij de verzamelingen. Dus, dat is gelukt !
Reputatie 6
Badge +4
Fijn te horen dat het lukte..

Hier nuttige info over wijzigingen in de PRX CLoud

http://www.proximus.be/nl/id_cr_newcloud/particulieren/producten/r-orphans/de-nieuwe-cloud.html

mvg Sabine

Reageer