Hoe valideer je een VOD code?


Reputatie 2
Badge
ik heb een VOD code via premium club maar zie niet in hoe ik die kan valideren?

21 reacties

Via de blauwe knop en dan gratis films, moet u de code activeren

U krijgt dan 1 credits toegekend.

De credits zijn in principe 12 maanden geldig.

NB:

* Een film huren doe je als http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/prive/televisie/video-s-op-aanvraag/een-film-huren-via-proximus-tv/a_id/9067/c/1284,1379,1767,1774" target="_blank
Reputatie 2
Badge
Ok bedankt, gevonden.


Reputatie 7
Badge +6
Hallo, zou je ook eens kunnen zeggen hoe je die code gekregen hebt, via mail of de post, want ik ben ook aan het wachten op mijn code(s).


'Levering in uitvoering' staat er bij de status van mijn bestelling. Typisch Proximustaaltje dat. ;-(


MVG
Kan wel tot max 6 weken duren volgens Proximus , gelukkig duurt het niet altijd zolang ,maar het kan !!
Reputatie 6
Badge +2
Ja Marleen, je zal net als ik nog wat geduld moeten uitoefenen, ik zit daar ook op te wachten en zoals Elsa zegt dat kan kan een 6 à 8 tal weken duren voordat deze opgestuurd wordt waarschijnlijk per post, al begrijp ik niet zo goed waarom dat dat zolang moet duren, als ze willen kunnen ze dat binnen 2 dagen opsturen, dat is pure onwil.
Reputatie 7
Badge +6
Oh, maar ik verwacht die code nog niet direct, ik was alleen nieuwsgierig naar de manier waarop ze verstuurd zou worden.We hebben nog efkes tijd tot 30/6. ;-))



Reputatie 7
Badge +3
Die code moet toch via mail gaan. Er staat letterlijk 'verstuurd via mail indien beschikbaar'. Via de post gaat het bij mij altijd binnen de week, maar dit gaat via mail, dus moet dat toch sneller gaan, of niet ?
Reputatie 2
Heeft niks te maken met mail of post kan tot een zes tal weken duren maar normaal duurt het niet zo lang.
zou inderdaad dan nog maar een paar dagen verschil mogen geven knipoog
Beste Marleen en Alexander,
Als er voor uw bestelling een geldig e-mailadres geregistreerd is in uw profiel, worden uw codes naar uw e-mailadres verzonden binnen 72 uur. In andere gevallen ontvangt u uw code per post, levering kan tot 6 weken duren. Als u mij uw klantnummer via privé bericht kunt doorgeven, kijk ik het voor u graag na.
Mvg ES
Marleen, heb jij dan geen e-mailadres dat geregistreerd is ?


Ik stel die vraag omdat er al velen gemeld hebben dat ze dit zeker niet binnen de 72 uur via mail ontvangen hebben, dus ik denk dat dit soms mank loopt !!
Beste Es,


waarom kan het via post dan tot 6 weken duren en via e-mail maar 72 uur, vanwaar dat groot verschil!?


Mvg,


Elsa



Reputatie 7
Badge +6
Natuurlijk heb ik een geregistreerd email adres, Elsa. Voor één code staat er bij dat die per mail verstuurd wordt, voor 5 codes staat dat er niet bij. Ik krijg een beetje het heen en weer van al die wazigheid in hun taalgebruik. 'Levering in uitvoering'. Kan het nog onduidelijker?


Het is al erg genoeg dat het tot 6 weken kan duren voor je die codes krijgt en ja, vanwaar dat grote verschil, zoals je zelf zegt, maar je weet ook niet goed hoe je die codes gaat krijgen.


Ik zal mijn klantennummer maar eens doorgeven, misschien gaat de 'uitvoering' dan wat vlugger ;-)), maar nu ga ik iets anders 'uitvoeren': ramen lappen.lach




Dat zijn lappen lach
Beste Marleen,
Kan u mij via een prive bericht uw klantnummer bezorgen alsook een geldig email adres? Dan kan ik navraag doen betreffende uw bestelling.
Met vriendelijke groeten,
Inge
Best Elsa,
De leveringstermijn via post staat standaard op een maximum van 2-6 weken en dit voor elk geschenk via club.
Deze is algemeen vastgelegd omdat het verzenden van de geschenken afhankelijk is van het type geschenk.
Met vriendelijke groeten,
Id
Beste Id,


Bedankt voor de toelichting


Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Beste Inge, ik heb op vraag van ES (hierboven) al eens mijn mailadres en klantennummer doorgegeven en heb toen als antwoord gekregen (20/4) dat het 'geschenk', de code(s) normaal worden toegestuurd via mail binnen de 72 uur, per post binnen de 10 dagen (?)..


Ik heb mijn bestelling geplaatst op 10/4, maar heb nog steeds niets ontvangen. Wat is het nut ervan, om dat klantennummer nog eens door te geven, om weer het zelfde antwoord te krijgen.


Ik snap echt niet dat een code doorsturen zolang moet duren. Een GSM of zo eventueel, ok, maar een code????? Die moet toch beschikbaar zijn, of moet die door de 'geheime dienst' goedgekeurd worden? .-)))


MVG
Reputatie 6
Badge +2
Marleen, die aanvraag moet nog goedgekeurd worden door de minister van telecommunicatie Alexander Decroo, hij moet dat vervolgens voorleggen aan het kernkabinet en daarna moet dat besproken worden in het federale parlement, van daar dat het zo lang duurt.duivel
zou de blauwe geschelpte daarvoor kunnen zorgenlach


Postfix_logo-300x159.png
Reputatie 7
Badge +6
Of de 'mauve' geschelpte om in de Proximus kleuren te blijven.;-))))

Reageer