Vraag

Hoe stelt Proximus je geduld op de proef?

  • 7 December 2016
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

ONGELOOFLIJK! Verhuis aangevraagd voor 7 januari en Proximus slaagt erin om vandaag alles af te sluiten! Geen telefoon, internet of TV. De laatste weken heb ik uren, het zijn bijna dagen, geluisterd naar het Proximuswachtmuziekje; ik kom al slecht als ik het nog maar hoor. Eerst uren geprobeerd om mijn verhuis te regelen; dan uren geprobeerd om als vaste klant te kunnen profiteren van de nieuwe actie nadat men dit vorig jaar al had beloofd. En ja hoor, vandaag opnieuw omdat ze wel alles kunnen afsluiten van op afstand, maar niets meer terug kunnen activeren. En elke keer je toch iemand aan de lijn krijgt, is deze persoon de vriendelijkheid zelve. Eén probleem: ze kunnen je nooit rechtstreeks helpen; er zal iemand terug contact opnemen. NIET DUS! Zou Proximus geld verdienen per valse belofte?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Mike,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Privébericht verstuurd. Benieuwd hoe lang ik nu moet wachten!

Reageer