Vraag

Hoe lang duurt de Tuttimus activatie

  • 29 October 2016
  • 8 reacties
  • 924 Bekeken

Ik heb deze middag tuttimus aangevraagd. Hoe lang duurt dit voor dit geactiveerd wordt?

Ik zou graag vanavond naar de voetbal kijken 🙂

8 reacties

Reputatie 1
Badge
Waren ze maar zo snel met antwoorden als met verkopen hé
Ik heb op 18 oktober een wijziging gevraagd van internet, tv en mobiel. Tot hiertoe nog steeds niet veranderd.
Klantendienst beloofd elke dag dat het geactiveerd wordt. Waarschijnlijk een standaard antwoord om van de klant verlost te zijn.
Reputatie 6
Badge +2
Jullie weten toch dat men bij Proximus geduld moet hebben als een paard. :8
Geduld is een schone deugd althans dat is wat Elsa altijd zei.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb op 18 oktober een wijziging gevraagd van internet, tv en mobiel. Tot hiertoe nog steeds niet veranderd.
Klantendienst beloofd elke dag dat het geactiveerd wordt. Waarschijnlijk een standaard antwoord om van de klant verlost te zijn.


denk bijna 14 dagen en dan staat alles nog niet op punt, en gratis netflix 3 maand ben ik al meer dan 10 dagen aan het wachten zal iets voor van de week zijn ik had 17 oktober en ik denk dat ik all 10 x gebeld heb. nu is alles op punt maar nog niet 100 % in myproximus
Reputatie 1
bij mij ging de overgang nogal vlug maar hebben de verkeerde gsm bundel erin gestoken mobilus M moest er in zitten en hebben er s in gedaan.
en omdat te veranderen duurt het al meer dan een week.
ik krijg antwoordt dat er iets mis is met de doorstroming naar het systeem nummer zou geblokkeerd zitten .
ik denk dat men nog met een systeem zit van de jaren vijftig .
Reputatie 6
Badge +1
Ik deed de aanvraag op 24 oktober en 27 oktober was alles in orde. Netflix code moet nog komen, maar dat duurt een dag of tien. De wijziging is niet onmiddellijk zichtbaar in My Proximus, duurt iets langer.
Reputatie 6
Badge +2
bij mij ging de overgang nogal vlug maar hebben de verkeerde gsm bundel erin gestoken mobilus M moest er in zitten en hebben er s in gedaan.
en omdat te veranderen duurt het al meer dan een week.
ik krijg antwoordt dat er iets mis is met de doorstroming naar het systeem nummer zou geblokkeerd zitten .
ik denk dat men nog met een systeem zit van de jaren vijftig .


Dat systeem is eerder van voor de 2de Wereldoorlog. 😉
Reputatie 6
Badge +1
In My Proximus is ook alles aangepast bij mij.

Reageer