Hoe kan je je oude forum account heractiveren?

• 10 december 2015
  • 92 reacties
  • 3801 Bekeken

Toon eerste bericht

92 reacties

stuur eens een PB bericht aan moderator WIM of BRAM of ze dit kunnen veranderen voor u terug naar christiaan
leuk dat je dergelijk bericht pas kunt lezen NADAT je al een heel uur frustraties hebt om ergens binnen te geraken bij 'proximus'.
die nieuwe login ga ik dus NOOOOOOOOOIT kunnen onthouden.
mijn problemen vandaag met belgacom hebben weer hoge pieken gehad.
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wtf-hebben-jullie-allemaal-verknoeid-zeg--33299
zie antwoord :
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wtf-hebben-jullie-allemaal-verknoeid-zeg--33299?postid=534892
Proximus ging het nog bekijken wat ze er kunnen aan doen om die oude loginnaam andy bv. te kunnen behouden.
Reputatie 2
Badge +1
Ik kreeg ook een nieuwe naam. Ik had ook liever de oude behouden. Dus ik volg dit item
Reputatie 7
Badge +6
Ik kreeg ook een nieuwe naam. Ik had ook liever de oude behouden. Dus ik volg dit item
Ik stuurde je in dat verband een privé-berichtje.

Groetjes,
Wim
Wim
is er al een oplossing hiervoor gevonden zodat die _cijfers achter de originele naam weg kunnen vallen
groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +6
Wim
is er al een oplossing hiervoor gevonden zodat die _cijfers achter de originele naam weg kunnen vallen
groetjes, Elsa

Elsa,
de _XX achter de (nieuwe) login naam wordt automatisch door ons systeem gegenereerd. Dat kan niet zo maar gewijzigd worden, maar individueel, geval per geval, kijken we na wat we kunnen doen.
Het wordt genegeerd door het systeem zeg je, maar je moet wel met je naam_XX blijven inloggen of begrijp ik je verkeerd!
Reputatie 7
Badge +6
Het wordt genegeerd door het systeem zeg je, maar je moet wel met je naam_XX blijven inloggen of begrijp ik je verkeerd!
Je moet inderdaad gaan inloggen met je nieuw gekregen naam (_XX), maar wij kunnen een en ander aanpassen, zolang er maar geen users zijn met dezelfde login naam, want die moet uniek zijn.
Ik heb het al eerder aangehaald maar ik kan nog altijd niet normaal inloggen op het forum. Ik moet steeds opnieuw mijn wachtwoord instellen. Is dat dan zo moeilijk om daar iets aan te doen?????:@
Reputatie 6
Badge +4
Beste PeterS,

Aangezien je in staat bent om hier berichten te plaatsen, lijkt het me alvast dat je er succesvol in slaagt om in te loggen op het forum. Bijgevolg is er weinig wat wij kunnen doen, al zeker omdat er geen algemene problemen zijn. Boze smileys helpen daarbij ook niet...
Als je zegt dat je telkens opnieuw een paswoord-reset dient uit te voeren, dan lijkt het me dat je -wanneer je je later opnieuw tracht aan te melden- een verkeerd wachtwoord gebruikt.

Kan het zijn dat je je aanmeldgegevens (login & wachtwoord) opslaat in je browser, zodat je die niet telkens moet ingeven? In dat geval zou het kunnen dat je browser een oude versie van je wachtwoord wil gebruiken & dat je daarom niet kan inloggen.
Als dat niet het geval is, dan kan je best eens gedetailleerd uitleggen wat er wanneer misloopt, zodat we iets grondiger kunnen analyseren...

Vriendelijke groeten,
Bram
Ik heb het al eerder aangehaald maar ik kan nog altijd niet normaal inloggen op het forum. Ik moet steeds opnieuw mijn wachtwoord instellen. Is dat dan zo moeilijk om daar iets aan te doen?????:@

Als men zelf niet weet waar men mee bezig is dan kan dat idd bijzonder "moeilijk" worden .. zelf kies ik ervoor om, uit veiligheidsoverwegingen, nooit ingelogd te blijven op om het even welk forum, maar dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om eea ivm login gemakkelijk te maken .. maar dat zijn faciliteiten die men ALS GERBRUIKER moet instellen, niet als provider !
Maar er zijn 1001 mogelijkheden waarbij men de zaken, als gebruiker, flink FUBAR kan krijgen ... misschien al eens uw browser "cookies" wissen ?
Beste Bram, telkens met een nieuw paswoord krijg ik te zien dat het paswoord is opgeslagen. En bij een volgende inloggen lukt het NIET met dat paswoord. En neen, ik sla niets op in mijn browser. En wat mijn paswoorden betreft, denk je dat ik alsheimer of zo heb?????
En beste Regulus, IK WEET HEEL GOED waar ik mee bezig ben, denk je dat ik na 30 jaar niet weet hoe met computers om te gaan ??????????????
Heeft niets met cookies of wat dan ook te maken. En wat jij doet beste Regulus is niet mijn zaak, ik heb op geen enkel forum problemen behalve hier.
Reputatie 1
Badge
Ik heb een nieuw account aangemaakt, en nu lukt het wel. Paar keer getest en met het oude PeterS, lukt het niet
Reputatie 6
Badge +4
Peter,

Ik heb nogmaals naar je profiel ("PeterS") gekeken in onze userdatabase. Alles lijkt me daar goed ingesteld te zijn.
Doet het probleem zich ook voor met andere computers of browsers?
...
En beste Regulus, IK WEET HEEL GOED waar ik mee bezig ben, denk je dat ik na 30 jaar niet weet hoe met computers om te gaan ??????????????
Heeft niets met cookies of wat dan ook te maken. En wat jij doet beste Regulus is niet mijn zaak, ik heb op geen enkel forum problemen behalve hier.

Juist ja ... 30 jaar ervaring en niet in staat om uw eigen probleem te diagnosticeren en op te lossen ? ... ik ben onder de indruk hoor ! heel erg ! ik val er ei zo na in in katzwijm van ... computer- en netwerkarchitectuur is wel iets méér dan weten waar de aan/uit knop zit, maar soit ... bij ons op support zouden ze gezegd hebben "lul niet, vent!"
... maar in de grond kan uw probleem mij geen "....." schelen hoor, ik heb zulke problemen nooit, herhaal nooit ! .. helaas heb ik maar 40 jaar ervaring met computers, maar 't zullen mogelijk andere modellen en andere netwerken geweest zijn ! pech ! LOVL !:@
Reputatie 1
Badge
Bram, ik had het ook op de tablet geprobeerd en lukte ook niet, en nu, geen probleem. Maar normaal zou het account verwijdert zijn, dus probleem opgelost.
Regulus, alleen arrogante mensen laten hun grote domheid zien, denk daar maar eens aan voor je nog eens onzin post.

Reageer