Hoe kan je je oude forum account heractiveren?

• 10 december 2015
  • 92 reacties
  • 3801 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
  • Community Manager
  • 425 reacties
Welkom op ons nieuwe forum.
We hopen dat jullie zich hier snel thuis voelen!

Had je al een account op het vorige forum? Dan kan je verder aan de slag met je oude account.
Hoe doe je dit?

• Klik rechts op de homepage op de knop "aanmelden"
  • Klik onderaan op "wachtwoord vergeten"
  • Vul je emailadres in (waarmee je op het vorige forum was geregistreerd)
  • Volg de instructies in de email

Opgelet: bij sommige gebruikers moesten we om technische redenen de gebruikersnaam licht aanpassen. In de mail die je ontvangt staat je gebruikersnaam vermeld. Gebruik dus zeker de goede gebruikersnaam tijdens het aanmelden!

Veel succes!
Bram

92 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik had een probleem om via Chrome/Bladwijzer in te loggen. Google gaf mij aan dat het een onveilige site was. Dus ben ik even via Proximis.be (onderaan op FORUM klikken) gegaan en zag toen dat het nu een HTTPS link is. Die heb ik dan in mijn bladwijzer gecopiëerd. Alles werkt nu terug prima.
Nu nog zoeken hoe ik mijn Avatar terug kan activeren en dan mijn privéberichten kan lezen. Of werden die gewist ?
Hello Elma,

Welkom op ons nieuw forum! De Avatars worden zo snel mogelijk opnieuw geactiveerd.
Je dient wel opnieuw een nieuwe foto op te laden. De privéberichten werden gewist.

Veel plezier op ons forum! :D

Groetjes
Hassan
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Hassan,
Kunnen we dan geen privéberichten meer sturen ?
Reputatie 7
Badge +3
Een door mezelf gepost bericht kan ik ook niet meer aanpassen, blijkbaar. Of komt dat ook nog later ? :?
Oh, toch wel. Er verschijnt een potloodje als je naar dat vlagje gaat. Gevonden. 🆒
Reputatie 6
Badge +4
Inderdaad Elma,

Gewoon met de muis rechtsboven je bericht hangen & je krijgt meer opties te zien.
Privéberichten werken wel :)
Je klikt gewoon op een username. Hierdoor ga je naar de profielpagina van die persoon & van daaruit kan je een bericht versturen.
Opgelet: het is wel mogelijk om in te stellen dat slechts bepaalde mensen jou een privébericht mogen sturen (= de mensen die je volgt).

Hassan
Reputatie 4
Eerste indrukken zijn positief. Vormgeving is naar mijn smaak beter geworden. Het direct naar het laatste bericht kunnen gaan is ook een goed idee. Dus voorlopig voor mij een verbetering. Hopelijk wordt er ook wat gemodereerd zodat het aangenaam blijft.
mvg
Reputatie 7
Badge +3
:? Waar kan ik mijn mailadres eventueel aanpassen ? Vermits we nu geen skynet.be meer kunnen aanmaken, bestaat de kans dat klanten hun skynet.be afschaffen en overgaan naar @proximus.be maar dan moeten ze in dit forum wel hun mailadres kunnen aanpassen.
Reputatie 2
Prive berichten kunnen blijkbaar wel niet gewist worden.
Reputatie 7
Badge +3
Bram, na een uur kan je het bericht niet meer aanpassen. Klopt dat ?
Reputatie 6
Badge +4
Dat klopt. Anders kan het wat vreemd overkomen wanneer berichten worden geciteerd.
Het corrigeren is dus vnl om schrijffouten e.d. aan te passen.

Wanneer je een ander emailadres wil gebruiken, neem je best even contact op met een moderator. Geen paniek trouwens: @skynet.be-adressen blijven gewoon werken 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Waar vind ik die Moderator ?
patrick_0238 is mijn nieuwe inlognaam en dat beslist PX zomaar om mijn naam die ik al jaren gebruik te veranderen. Verwachten jullie nu echt dat ik als klant terug een inlognaam extra moet onthouden
Ik wil mijn oude login terug en kan dit niet dan wil ik de mogelijk hebben om mijn eigen naam te kiezen dus wat moet ik doen om mijn naam te veranderen.

Ik wil geen getallen naast mijn naam zien staan. Vroeger was ik de enige patrick op het forum nu zijn er plots 238
Update mensen :-)

Juist PX opgebeld om 08 uur stip om mijn protest betreffende de ongevraagde naamverandering en gaan mij terugbellen wat ze altijd beloven maar nooit doen. Loop gefrustreerd rond met die ongevraagde naamsverandering.

Straks als het kantoor open is bij de ombudsman de vraag stellen kan dat zo maar dat PX inloggegevens veranderd zonder de toelating van de klant.

Ik wil mijn oude naam terug dus medewerkers wil het deze morgen opgelost hebben
En ga mij nu speciaal voor jullie account aanmaken bij twitter en Facebook zie nog wel wat ik daar zal invullen om ook te kunnen reageren en om te prosteren, lees hier dat je dan veel sneller antwoorden en oplossingen krijgt.

En beste Bram ik loop lastig rond met jullie nieuwe interface op tv, je leest niets dan klachten erover. Maar mijn gelukwensen hoor nieuwe look nu op het forum en LAP de boel loopt al verkeerd. Nu al vandaag dik uur kwijt.

Al moet ik nu dagelijks iets posten hier om deze topic in de top 3 te houden. IK WIL EEN OPLOSSING voor de zoveelste keer
Heb mijn oude vragen niet terug gevonden !!! Dank U
2 bug ga naar het forum en krijg iedere keer deze boodschap
De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Wellicht helpt het volgende:
Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
Ga terug naar de: homepage.
Klik op 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.

mag dan op de knop forum drukken en dan werkt het wel 100%, ZUCHT al maanden miserie met tv en nu het forum die begint
verkeerd gedruk negeer dit maar
En beste Bram wil ook een uitleg waarom jullie ongevraagd inloggegevens veranderen
Jullie merken wel dat ik echt loop te balen en dat ik maar berichten blijf plaatsen op het forum. Jullie hebben maar 2 oplossingen mij bannen of ik val op ieder topic lastig met dit topic. wil een oplossing NU
gaan al starten met de top vijf
al op 5 topics mijn gal uitgespuugd met de link en bij Facebook is de naam patrick_nietjulliezaken .
en nu out Bmobiel land om mij te voeren naar het UZ
Reputatie 7
Badge +6
Het is wel even wennen, maar dat komt wel in orde

Het is goed dat je nu de nieuwste reacties eerst kan lezen en ik hoop ook dat er wat meer gemodereerd zal worden voor de goeie gang van zaken.

Wat ik niet snap is dat hele badge gedoe (waarvan ik tot mijn verbazing één van de 'winnaars' ben). Neem me niet kwalijk maar dat doet me denken aan de kleuterschool en die leeftijd ben ik al héél lang voorbij. Absoluut overbodig wat mij betreft, maar ik ga er nu ook geen drama van maken.🆒

Ik heb ook nog een probleem om de correcte startpagina van het forum te vinden, dat wordt nog even zoeken.

Besluit: a few teething problems (om in de kindersfeer te blijven), maar toch een geslaagde overgang.

Reageer