Ik heb al enkele malen gebeld voor digitale televisie omdat ik met vragen zat. Zelfs ook al es gegaan naar de belgacom winkel en iedere keer zeggen ze iets anders... Is er nu niemand die mij echt kan helpen?
Ik zou graag drie televisies aansluiten elk op een ander verdiep... hoe doe ik het beste.??
grrr waarom is da zo moeilijk?
En ik wil niet overschakelen naar telenet, ben heel tevreden ivm telefonie en internet :s
Kheb een half uur aan de lijn gehangen in wachtstand... :s
Bladzijde 1 / 1
beste Isabel V.
Om 3 TV's te kunnen aansluiten dient u via het glasvezelnetwerk of VDSL2 aangesloten te zijn. Vervolgens kan je de TV's met ethernetkabel verbinden met uw modem of draadloos via PLC (deze dienen wel op hetzelfde electriciteitsnet aangesloten, dwz achter dezelfde electriciteitsmeter) Indien de aansluiting daarentegen over ADSL gaat is dit niet mogelijk. Om uw lijn te testen naar wat beschikbaar is kan je dit hier :http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl of in een Belgacom-Center of bij klantendienst op 0800/22800. Indien u vandaag geen b-box2 (modem) bezit ben je niet over VDSL2 aangesloten.
groeten-muisje
Om 3 TV's te kunnen aansluiten dient u via het glasvezelnetwerk of VDSL2 aangesloten te zijn. Vervolgens kan je de TV's met ethernetkabel verbinden met uw modem of draadloos via PLC (deze dienen wel op hetzelfde electriciteitsnet aangesloten, dwz achter dezelfde electriciteitsmeter) Indien de aansluiting daarentegen over ADSL gaat is dit niet mogelijk. Om uw lijn te testen naar wat beschikbaar is kan je dit hier :http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl of in een Belgacom-Center of bij klantendienst op 0800/22800. Indien u vandaag geen b-box2 (modem) bezit ben je niet over VDSL2 aangesloten.
groeten-muisje
amai das pas snelle services...
die laatste zin snap ik niet echt: ''''''''Indien de aansluiting daarentegen over ADSL gaat is dit niet mogelijk''''
Wij hebben ADSl ? maar hoe bedoel je? misschien is dat een stomme vraag maar ik weet niet wat je juist bedoeld
groetjes en dankje voor je reactie
die laatste zin snap ik niet echt: ''''''''Indien de aansluiting daarentegen over ADSL gaat is dit niet mogelijk''''
Wij hebben ADSl ? maar hoe bedoel je? misschien is dat een stomme vraag maar ik weet niet wat je juist bedoeld
groetjes en dankje voor je reactie
Bedankt voor je vlugge reactie, ondertussen heb ik al van een enthousiast iemand contact gehad en alle nodige uitleg gekregen om het goed te laten verlopen.
:-)
Belgacom stays the best :-)
:-)
Belgacom stays the best :-)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.