Skip to main content
kan iemand mij zeggen hoe ik een programma kan herbekijken als je tv replay hebt ik geraak er niet uit
Met TV Replay bekijk je bepaalde programma's van een aantal zenders tot 36 uur terug. in de tijd.

Die programma's vind je door in je TV Gids naar links te gaan en die opnieuw te bekijken programma's zijn aangeduid met een icoontje: een onderbroken cirkeltje met een pijltje er in.Je kiest daar het gewenste programma en drukt op OK.

Je kan niet alle programma's herbekijken, o.a. omwille van uitzendrechten en machtigingen.

Hier zet ik de link naar de TV Replay pagina voor meer informatie:

www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/producten/televisie//proximus-tv-abonnement/tv-replay.html

PS: met de gewone TV Replay kan je niet doorspoelen, daarvoor heb je TV Replay+ nodig.

MVG
Je gaat naar de TV gids naar het programma dat je wilt opnieuw bekijken (binnen de 36u) en druk ok dan krijg jet de keuze om dit programma te starten (met pijltjes toetsen ga je er naar toe)
Elsa, Marleen was u voor, wat zeg je daarvan? 😉
Zeg Alexander, Elsa antwoordt op tientallen vragen, ik kan maar antwoorden op eentje! :8
Marleen je hebt dat heel goed uitgelegd en had ik een beetje gewacht moest ik zelf niet meer antwoorden, dan had ik uw antwoord gezien.

Dat heb ik vaak voor doordat ik enkele pagina's openzet in de browser en je dan niet meer ziet of er al iemand anders geantwoord heeft, maar ja erg is dat nu ook weer niet hé, er zijn ergere dingen in het leven zoals Alexander die mij aan het uitlachen is bijvoorbeeld 😉

(wel e graptje hé)
Hadden we nu allebei iets verschillends gezegd, dan pas was er een probleem !🆒

Reageer