Beantwoord

Hoe dien ik klacht in bij Proximus?

  • 29 July 2016
  • 18 reacties
  • 55677 Bekeken

Mijn vraag is nochtans simpel gesteld maar moeilijk uit te voeren.
1) Ik wil een klacht indienen bij proximus.
2) ik heb dit geprobeerd online (via mail) maar dit lukt niet want er verschijnt een scherm welk zegt: voor deze klachten vorm neem je best contact op telefonisch op het nummer 080022800.
3) Ik heb gebeld naar het nummer 080022800 en daar verwijzen ze mij door naar www.proximus.be om klacht neer te leggen,het welk niet gaat omdat ze aanraden om te bellen!!
HOE MOET HET NU FEITELIJK GEBEUREN EEN KLACHT NEER LEGGEN??????
Graag positieve antwoorden aub?
icon

Beste antwoord door Martin 23 August 2017, 08:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Je zegt:
2) ik heb dit geprobeerd online (via mail) maar dit lukt niet want er verschijnt een scherm welk zegt: voor deze klachten vorm neem je best contact op telefonisch op het nummer 080022800.
Of kan je echt je bericht niet versturen, mss ander onderwerp aanduiden dan !

Maar je kan wel de klacht op die manier doorsturen, alleen zeggen ze in feite dat je 080022800 best belt als het dringend is.

Je kan het ook doorgeven via 0800 22 800 en een dossiernummer vragen

En natuurlijk schiet er nog een methode over die eigenlijk niet meer van deze tijd is , namelijk een brief sturen naar
Proximus residentiële klantendienst - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel
OK Bedankt ik ga eerst eens een ander onderwerp kiezen. Ik had gekozen voor mobiele telefonie maar daar werkt het niet via mail en zeggen ze dat gemoet bellen naar 080022800. En als ik dan bel verwijzen ze me terug door naar de site. Maar goed ik ga eens een ander onderwerp kiezen.
Ik heb een klacht neer gelegd via het sub menu vaste telefonie want via mobiele telefonie werkt het niet via mail. Nu is mijn klacht verzonden.
Bedankt aan Elsa!
Zonder dank, graag gedaan en hopelijk wordt je klacht nu vlug behandeld.
Ik hoop ook op een snelle afhandeling want mijn probleem sleept nu al 1 week aan.
ik zit ook met een klacht en versta toch niet dat een zo groot bedrijf geen duidelijkere weg naar de klachtendienst heeft ik heb al telefonisch mijn klacht al willen indienen maar dat gaat blijkbaar niet . Het gaat hier precies over een zoektocht naar de klachtendienst terwijl dit naar de klant eigenlijk wel duidelijker zou moeten zijn. Ik hoop dat jullie klachten al opgelost zijn de mijne zal ik nog effe op wachten maar geraak hier wel gefrustreerd van ;o(((( en het werkt op mijn systeem. brieven vind ik trouwens uit de tijd maar zal dit waarschijnlijk dan toch nog moeten doen .

met vriendelijke groetjes
Reputatie 6
Badge +3
Een klacht moet door jou geformuleerd worden (op papier of via het webform). Anders is het mogelijk dat de agent die je aan de lijn hebt het anders neerschrijft dan dat jij hebt bedoeld en komen er weer discussies van.
ik heb inderdaad mijn klacht per mail gestuurd en als ik bel krijg ik automatisch bericht dat ze bezig zijn met de klacht ,ik had ze dan ook gevraagd om me op te bellen maar dit is nog steeds niet gebeurd. ik wilde vandaag nog bellen om dan ook te melden dat alles nog steeds niet in orde is .maar ja zal wachten tot ze me bellen zoals ik gevraagd heb he.

met vriendelijke groetjes
Reputatie 6
Badge +3
Bel maar gerust hoor. Ik wou gewoon verduidelijken waarom een schriftelijke klacht noodzakelijk is en enkel via telefoon niet voldoende. Als het niet snel genoeg vooruit gaat ...
Reputatie 7
Badge +3
fieken,

we hebben net even gebeld.

producten komen helemaal in orde.

Groeten

tina
ik heb inderdaad mijn klacht per mail gestuurd en als ik bel krijg ik automatisch bericht dat ze bezig zijn met de klacht ,ik had ze dan ook gevraagd om me op te bellen maar dit is nog steeds niet gebeurd. ik wilde vandaag nog bellen om dan ook te melden dat alles nog steeds niet in orde is .maar ja zal wachten tot ze me bellen zoals ik gevraagd heb he.

met vriendelijke groetjes


welk email adres heb je dan?
langs deze omweg veronderstel ik ?

Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
Mijn vraag is nochtans simpel gesteld maar moeilijk uit te voeren.
1) Ik wil een klacht indienen bij proximus.
2) ik heb dit geprobeerd online (via mail) maar dit lukt niet want er verschijnt een scherm welk zegt: voor deze klachten vorm neem je best contact op telefonisch op het nummer 080022800.
3) Ik heb gebeld naar het nummer 080022800 en daar verwijzen ze mij door naar www.proximus.be om klacht neer te leggen,het welk niet gaat omdat ze aanraden om te bellen!!
HOE MOET HET NU FEITELIJK GEBEUREN EEN KLACHT NEER LEGGEN??????
Graag positieve antwoorden aub?


Email hen : affinity.mobile.nl@proximus.com
Ik ben er ook al een paar dagen mee bezig. In de winkel werd ik telefonisch in contact gebracht met een klantendienst die mij naar deze website stuurde. De cirkel is dus rond.
Oh proximus is rommel, ze zijn onbeleefd, hebben geen vakkennis en het interesseert hen allemaal niet, ze hebben nu zelfs een overeenkomst met de bank dat als je betaald binnen de 5 minuten het geld op hun rekening staat, het is dus enkel GELD, gisteren thuisgekomen en wil ik lekker ontspannen naar mijn opnames kijken: wel na een weekje hospitaal had die maar 2 opnames en die blokkeerden dan ook nog bij het kijken, Telenet zou je gratis Replay + geven voor de gemiste opnames en je zelfs een nieuwe decoder geven : in de winkel: bij Proximus moet je dat telefonisch melden en dan sturen ze dat op. Je zou het de dag er op thuis krijgen. Bel je en krijg je zo'n domme troela aan de lijn. En komt er van dat verzenden dus niets in huis, die zond mij weer naar de winkel, de winkel deed mij weer bellen en kwam ik terug terecht bij dat domme mens. Resultaat : ik ben het beu. Er kan nog geen kabel vanaf. Niets. Was er ook een probleem met mijn adres op factuur, schrijffout door de computer LOL, na 3 jaar nog stééds niet opgelost - ze zijn daar zo dom dat ze nog geen adres kunnen aanpassen. Het zal wel allemaal de schuld zijn van de sossen, ik ga terug naar Telenet of Mobistar, zelfs die laatste waren beter en dat is geen compliment.
Ter informatie geef ik nog de verschillende manieren weer hoe proximus kan bereikt worden :
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
   

    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Mijn facturatieadres is nog steeds foutief en alle bovenstaande stappen werden genomen. Maar ik lig er niet langer van wakker. Die FAQ en links heb ik na lang surfen zelf gevonden. De reset van mijn decoder heb ik ook na lang zoeken op het internet gevonden en uitgevoerd. Zijn mijn problemen opgelost ? Neen. Het signaal van mijn modem naar de laptop is optimaal maar ik raak er dikwijls niet op, niet met laptop , niet met tablet, ze zijn hier zelfs een test komen doen, dat werd afgewimpeld als een hack. ( Iemand die mijn modem wil gebruiken om illegaal te surfen ).
Mijn decoder: films lopen vast, zijn niet of gedeeltelijk opgenomen of er staan opnames op die no way, jamais nooit of te nimmer heb aangeduid als op te nemen. Ook hier is er veel water naar de zee gevloeid in allerlei contacten, het probleem blijft en is trouwens niet eens uniek. Toch bedankt voor de reactie. Maar ik heb het er een klein beetje mee gehad, komt daar nog het accidenteel blokkeren van mijn gsm nummer door een Proximus medewerker van een winkel bovenop, nummer kwijt, krediet ook... iets wat men helaas niet heeft kunnen oplossen. Maar bon, ik heb wel andere zaken aan mijn hoofd dan mij nog langer te ergeren aan Proximus.
Zou een aanvraag op http:/proximus.be/happyhouse dan geen oplossing zijn voor sommige van je problemen