history chanel

  • 9 November 2014
  • 15 reacties
  • 150 Bekeken

hallo. zijn er nog die geen beeld hebben op history chanel. nr 113?


groetjes danny



15 reacties

Zit in een boeket dus kan ik het niet testen voor u, wachten op andere forum lezers of via privé bericht aan onze medewerkers eens vragen


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Hier ook gestoord beeld op die zender, zal waarschijnlijk algemeen zijn.


Mvg, Romain.
Romain, is vlugger dan de medewerkers knipoog
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, Onze Medewerkers werken eenmaal niet op zondag, ze zouden zich moet overwerken en dat is dodelijk voor hen, wat peins je wel?lach
Reputatie 7
Badge +1
Neen, dat hoort bij de besparingen....51% staat weet je wel...duivel de (gratis) technische helpdesk dan weer wel natuurlijkja.
Maar goed dat - Onze klanten - er nog zijn hé sinjoor74 knipoog


De medewerkers (niet allemaal natuurlijk) werken op zondag wel, en beantwoorden wel en soms ook niet (afhankelijk van wie er van dienst is) op vragen op dit forum en andere media op internet, maar blijkbaar vandaag niet.


Vroeger met de selecte groep van het 'Eva van Belgacom' team, was het wel héél uitzonderlijk dat er in het weekend geantwoord werd.
Reputatie 7
Badge +1
Het is allicht voor velen een verlengd week-end met die brugdag van maandag naar dinsdag 11 november?
is weer normaal.


groetjes


dannysmiley
sinjoor als er helpdesk is dan zijn er ook medewerkers, want het is niet meer als vroeger met Eva
In mijne tijd werkte Eva wel na haar uren.Of ze dat nu voor mij deed daar mogen jullie eens achter raden,maar je moet nu niet denken dat ze met die fammeuze medewerkers de hoofdkpgel hebben afgeschoten.Want ik weet één ding en dat is,als de regering niet valt dan zal het proximus wel zijn als het zo voort gaat zoals ze de laatste tijd bezig zijn met die vorm van werken op dit forum.Ik versta gewoon niet,als er een ander aan de top komt.En er moet bezuinigt worden waarom moet men dan alles vierkant laten draaien.En anders mag er eens iemand naar mij bellen en zal ik wel eens zeggen wat er juist mis is want ik denk dat ze het niet snappen.
Reputatie 6
Badge +2
Ken, in mijn tijd zeg je? Bedoel je soms het Stenen Tijdperk? Dan ben je een antiek geval.duivel
Romain,maar hoe lang die klanten hier nog gaan zijn weet ik ook niet.Ik wacht nu enkel tot netflix op de decoder komt;En wil eens zien hoe dit in zijn werk gaat.Als dit het zelfde werkt of de zelfde mogelijkheden heeft als op mijn SMART ben ik hier terug weg,want ik heb het al enkele malen herhaalt als het niet snel verandert ben ik hier weg.Vroeger had je tenminste nog een vertrouwens band, die is helemaal weg.Ik kon bij telenet op het forum op facebook veel beter mijn vragen stellen en kreeg daar ook steeds mijn antwoord binnen de 2 dagen.Nu duurt dat een week of langer of je moet iets speciaal uit de kas halen.En ik ben dat beu.Vroeger liep het hier goed bij het gewezen belgacom,maar ik ga niet voor een goedkoop abonnement hier blijven zitten,er bestaan nog andere keuzes.
Elsa,goed dat een ander het ook eens zegt,want anders is het precies of die medewerkers denken dat ik zo maar uit mijn nek sta te lullen voor hier de flauwe plezante uit te hangen.Maar mij niet gelaten ze zullen het toch zien binnen afzienbare tijd als ik weg ben.Die ommezwaai hier was voor niets nodig.Je kan een team halveren.Maar iets dat werkt,maak je niet kapot. Of daar geef je op zijn minst een normale uitleg aan je klanten voor.Maar niet zoals het op deze manier gebeurt.
Alexander soms voel ik mij ook een beetje antiek.Dat komt door die vele avonden dat ik naar het kerkhof moet,en mijn rug kan er ook niet meer tegen.Ben ook weer een jaartje ouder geworden en een wens is niet gemaakt om altijd gebogen te staan.Zeker niet op die leeftijd.

Reageer