Beantwoord

Het verhaal van de dooie mus...

  • 18 October 2016
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

In september 2007 (je leest goed, bijna 10 jaar), schakelden wij over naar digitale TV.
Er was nog geen mogelijkheid om 2 tv's aan te sluiten en ook geen HD. Maar niet panikeren, mevrouw, zeker binnen de 6 maand is dit in orde.

Je kunt het al raden nog steeds geen HD en mogelijkheid om 2 TV's aan te sluiten in 2016!
Geen HD, is echt wel triestig. Verschillende keren heb ik al gevraagd wanneer het mogelijk zal zijn. Er moet blijkbaar eerst een extra kast in onze straat worden geplaatst.
Awel jullie hebben al bijna 10 jaar de tijd gehad, doe er iets aan.
En nog iets, ons abonnement kost evenveel als dat van een ander. Dus er mag gerust haast achter de installatie gezet worden.

En om terug te komen op de dooie mus. Ik superblij met de brief die we vrijdag kregen i.v.m. de zender fox. Tot ik verder begon te lezen, jawel, wat moeten je hebben om te kunnen kijken?? Juist ja, HD.

Zal het nog voor dit jaar zijn? Of gaan we wachten tot we het 10-jarige jubileum van onze aansluiting vieren?:@
icon

Beste antwoord door RobrechtB 18 October 2016, 20:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zou je niet beter overstappen naar een andere provider? Ik zou dat toch doen want ik zou zo lang geen geduld hebben of het zou moeten zijn dat Telenet of Orange niet beschikbaar is in uw geval.
Reputatie 3
Misschien kun je best eens gaan kijken bij Orange.
Zou je niet beter overstappen naar een andere provider? Ik zou dat toch doen want ik zou zo lang geen geduld hebben of het zou moeten zijn dat Telenet of Orange niet beschikbaar is in uw geval.

We hebben daar ook al over nagedacht en telenet is beschikbaar in de buurt. Het zou inderdaad voor heel wat minder frustraties zorgen (alhoewel ik ook veel klachten over telenet hoor)
Maar ik vind gewoon uit principe dat ze moeten zorgen dat we krijgen waar we recht op hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Charlotte,

Ik heb even gekeken maar er is geen datum bekent wanneer vdsl2 beschikbaar zal zijn bij jou.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 6
Badge +2
Zou je niet beter overstappen naar een andere provider? Ik zou dat toch doen want ik zou zo lang geen geduld hebben of het zou moeten zijn dat Telenet of Orange niet beschikbaar is in uw geval.

We hebben daar ook al over nagedacht en telenet is beschikbaar in de buurt. Het zou inderdaad voor heel wat minder frustraties zorgen (alhoewel ik ook veel klachten over telenet hoor)
Maar ik vind gewoon uit principe dat ze moeten zorgen dat we krijgen waar we recht op hebben.


Met principes zal je niet ver komen, als je wilt blijven voortsukkelen dan moet je dat weten, ik zou dat niet blijven verdragen en zo rap mogelijk overstappen naar een andere provider, zo simpel is dat voor mij.
Je hebt dus RobrechtB gehoord, er is nog geen datum bekend voor die VDSL2 dus met andere woorden, het zal nog jaren duren eer het zover komt, als het zover zal komen want het is best mogelijk dat het nooit het geval zal zijn, toch niet in de eerste 10 jaar, dus volg mijn raad maar op.
Dag Charlotte,

Ik heb even gekeken maar er is geen datum bekent wanneer vdsl2 beschikbaar zal zijn bij jou.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team


Dag Robrecht,

Bedankt voor deze info. Dan weten we wat er ons te doen staat.

mvg,
Charlotte
ik kan je alvast gerust stellen met de overstap naar telenet. wij zijn al minstens 10 jaar abonnee en nog geen problemen gehad, tv zoals we willen (zelfs 4 digicorders! dat betekent 4 maal 2 films opnemen), hd beschikbaar dus ook FOX. telefoon prima en downloaden zoveel en vlug als je wil. heb familie die overgestapt was naar proximus maar vlug teruggekomen naar telenet. succes!

Reageer