Het verdwijnen van M&S in mijn multi boeket

  • 17 October 2016
  • 6 reacties
  • 537 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Hoeveel abonnees zijn er gelukkig met het wegnemen van M&S uit het Multi boeket.

Een tijdje terug vervielen enkele zenders om plaats te maken voor m&s. Leuk en vooral goeie films. Proficiat proximus en bedankt.

En nu schrijft u (hoe ironisch ook)

"Dag Jean Paul,

Op 17 oktober komt op kanaal 192 (in HD) de zender FOX je Multi boeket aanvullen! ...............AANVULLEN..................."

en wat verder in de tekst:

"Tegelijkertijd verdwijnen ook Movies & Series en Lacht uit je boeket."

Misschien is dit een vertaling van uit andere taal maar "aanvullen" en "vervangen" ????

En dat gebeurt dus altijd met bestaande klanten, je schrijft in voor een boeket en als je het goed gewend bent en ervan geniet wordt het weggenomen en niet altijd voor iets beter.

Een goede zender vervangen door een samenraapsel van versleten gedraaide series je moet het maar doen.

allé bedankt Proximus

JP Schauvliege

Ik vraag me af door wat FOX zal vervangen worden??
Djibouti TV-Cameroon TV- 1TV Russia.....Первый канал-Polsat 2 International- 1. etc....

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb het enige gedaan wat ik kon: mijn multi boeket van 14,95 euro geannuleerd.
Reputatie 3
Ik heb alle boeketten geannuleerd, TV werd trouwens te veel een verslaving en met dat geld zal ik wel een ander verslaving vinden 🆒
Dat is misschien nog een idee.
bedankt
JPS
Je moet echt eens de gids van fox vergelijken met deze van M&S.
Als je de gids van Fox bekijkt dan zie je alleen maar rommel staan, series waar geen kat iets aan heeft. Veel dezelfde series achter elkaar, en voor de rest niets.
Die M&S was dan goed, maar daar verdiende proximus te weinig aan daarmee Foxrommel.
Reputatie 7
Badge +3
Dag PeterS,

Fox Vlaanderen vervangt de zender Movies&Series, die we voorlopig aan het boeket entertainment hadden toegevoegd naar aanleiding van het plotse verdwijnen van de zenders Syfy NL en 13th Street.

Groetjes,

Antonella