Beantwoord

Het lukt niet om Norton te installeren op mijn Windows Phone (een Microsoft 640LT)

  • 10 January 2017
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Wanneer ik probeer in te loggen op My Proximus via Internet, sluit Internet Explorer.
Ik heb reeds de App "My Proximus" opnieuw gedownload.
Wanneer ik naar "Mijn producten" ga, krijg enkel mijn tariefplan "Proximus Smart+15" met daaronder
Roaming en Diensten zonder vast maandelijks bedrag te zien.
icon

Beste antwoord door Wilin 11 January 2017, 06:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Heb je deze FAQs al bekeken:
Norton op PC:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_computer/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-installeren-op-een-pc-of-mac.html

Norton op mobile/tablet:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_install_mob/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-installeren-op-een-gsm-of-tablet.html

Norton Internet Security (niet meer verkocht)
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_nis/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-internet-security-niet-meer-verkocht.html

Kan je eens proberen via Chrome in te loggen?

Anders moet je eens klantnummer sturen via privebericht.
Bestaat Chrome als App voor Windows Phone. Ik vind hem niet.
Reputatie 6
Badge +3
vanop de tweede link van Kristof: De Norton-apps zijn beschikbaar voor Android en iOS (iPhone of iPad), maar niet voor Windows Phone.

Reageer