het ene probleem na het andere


Na reeds een hele historiek van problemen, nu weer het volgende:


GEWISTE PROGRAMMAS KOMEN TERUG


VAAK HERSTARTEN VAN DECODER VOORDAT MEN FILM KAN KIJKEN


OPGENOMEN PROGRAMMAS VERDWIJNEN


VERDERSPOELEN GAAT EXTREEM SNEL, ENKELE SECONDEN VERDERSPOELEN EN WE ZIJN MEER DAN 30 MIN VERDER


VASTLOPEN VAN DECODER





16 reacties

Inderdaad dit probleem werd hier al door velen gemeld en het is wachten op een definitieve oplossing van Proximus.


Je kan klacht indienen (je probleem beschrijven) via ➽ mail ons


Ter info: als je een V3 decoder hebt kan je deze omruilen voor een V5 decoder, maar daarom zullen je opgenoemde problemen nog niet verdwenen zijn want die komen met alle decoders voor.
als het opstarten van een film niet lukt kan het ook door de bbox even te heropstarten en soms gaat het nog vlugger dan de modem of de decoder te rebooten door de utp netwerkkabel van je decoder even uit te trekken !!
Kan niet aanloggen bij tv overal


Geeft foutmelding 504-gateway timeout


Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Reputatie 7
Badge +6
Je bent niet de enige. Inloggen hier niet mogelijk via Google Chrome, IE9 en mss andere.



't is inderdaad blijkbaar algemeen. werkt niet met IE en ook niet met Chrome browser, ook niet met Opera enz....
Je kan natuurlijk ook altijd naar die andere operator gaan.knipoog
De Proximus Ing's zijn er mee bezig om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
En we weten hoe snel dit gaat.
Nog steeds niks opgelost met de nieuwe hardware of beter gezegd strontware
Reputatie 6
Badge +2
Dat is wat ze zeggen, een software met een reukje aan.duivel
ga naar de winkel met die decoder en gooit die naar hun kop ! dan gaan ze reageren , maar hier blijven janken is niet zo goed idee !
Reputatie 6
Badge +2
Decoders naar hun kop gooien is evenmin een goed idee, ze zullen dan een klacht indienen voor slagen en verwondingen, je vliegt dan in het gevang en dan veroordeeld worden tot een gevangenisstraf van ettelijke maanden, een geldboete en een schadevergoeding voor werkomkwaamheid.lach
Reputatie 7
Badge +6
Als er daar geen Proximus TV is, zal men dan vlug kalmeren zeker.knipoog
op 21/5/2015 rond 20h00 uitermate traag internet gedurende 30 minuten ,tevens geen TV overal (voor de zoveelste keer)gedurende heel de avond.


Inlogproblemen.Maar hoe kan het nu dat het de ene keer wel gaat en een uur later niet meer.Ik verander toch niet van inloggegevens.


Als het een troost mag zijn, iedereen heeft voor het ogenblik problemen met he inloggen op TV Overal.


zie ▬► http://forum.proximus.be/posts/3ff67d1864" target="_blank
Wat info, ook in deze Topic Start : http://forum.proximus.be/posts/cfc76e6eb1" rel="nofollow" target="_blank

Reageer