Beantwoord

Herstelling tablet PC

  • 31 August 2016
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb bij mijn internetaansluiting een Tablet PC gekregen voor €1. Helaas is dit toestel stuk, wat moet er gebeuren?
icon

Beste antwoord door Elsa 31 August 2016, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag David,

Kan je via privébericht naar 'Het Proximus Team' uw klantgegevens bezorgen?

Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Geachte,
Het toestel werd opgestuurd naar Dynafix, echter kreeg ik het terug met de melding dat ze hier geen service voor bieden.
Het is dynafix die instaat voor de herstellingen, je kan dit eventueel via een proximus center regelen

Het volgende werd hier vroeger nog door de proximus support medewerkers gepost:
met Repair Center Dynafix contact op te nemen.
Als het probleem niet telefonisch of per mail kan worden opgelost, zal Dynafix een document naar u sturen.
Met dit document kan u het toestel binnen brengen in een Kiala punt voor verzending naar Dynafix.
Zij zullen uw toestel nakijken en het nodige doen.
U kunt Dynafix via questions.be@dynafix.com of 0800 15 690 bereiken

Reageer