Beantwoord

Herstelling kabelbreuk

  • 22 December 2017
  • 7 reacties
  • 561 Bekeken

Reputatie 1
ik ben een ondernemer en office and go klant : ik zou graag via mail of sms bevestiging krijgen van datum en uur van herstelling
ik heb gebeld met klantendienst maar antwoord was heel verwarrend en onzeker
ik reken op uw antwoord aub
dank u
annemie
icon

Beste antwoord door ElsJ 22 December 2017, 15:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Annemie,

Zoals ik u vandaag reeds eerder heb gemeld kunnen wij u niet via sms of mail op de hoogte houden. .groeten Els
Reputatie 1
ik ben 28 jaar klant bij Proximus en office and go klant :
probleem kabelbreuk zou vandaag 22.12.2017 om 16u hersteld worden : ik zou een half uur van tevoren een sms krijgen van de lassers : dit werd nog deze morgen tel.bevestigd door Proximus
Om 16u bel ik nog eens naar Proximus om te horen wannneer ik de lassers kan verwachten : krijg als antwoord : door
"infrastructuurwerken" in de straat kan de lasser vandaag niet komen
nu moet men goed weten dat ik deze week herhaaldelijk bevestiging heb gevraagd of de lassers wel degelijk kwamen op 22/12/2017 om 16u
Daardoor heb ik een reeds in oktober besteld kerstconcert dat vandaag om 17 u plaats vindt, moeten annuleren De schrapping van die afspraak vandaag heb ik pas na zelf bellen vernomen

Ik wil er ook nog op wijzen dat de kabelbreuk zich bevindt onder mijn oprit die 6/12/2017 door Eandis was heraangelegd en veroorzaakt is en dit is ook vastgesteld door de technieker Carlo die 18/12/2017 hier geweest is
Het probleem op de proximus infrastructuur bevindt zich niet in de straat maar op mijn oprit wat ook gemeld werd door de technieker : dixit "een collega lasser moet bij u langskomen om de netwerkkabel te vernieuwen op uw oprit"
Het straffe van het verhaal is dat men voor een voldongen feit wordt gezet en door het aankomend lang feestweekend geen verdere actie kan ondernemen
Ik vind het erg jammer dat er vanuit Proximus zo weinig respect, inleving en ethisch gedrag is tegenover zijn trouw clienteel , een norm die ik als kleine ondernemer zo essentieel vindt tegenover trouw clienteel
Proximus : u stemt mij teleur, u hebt mij doen wenen en u hebt mij in een hoek gedrumd van waaruit ik alleen machteloos kan toekijken
I
Reputatie 7
Badge +4
Annemie, dit is inderdaad een infrawerk, wat wil zeggen dat dit geen storing is waar enkel u bij bent betrokken. De lasploeg is hiervan op de hoogte en zij stellen alles in hun werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Groeten, Charlotte.
Reputatie 1
beste Charlotte,
volgens de technieker Carlo en zoals ik al eerder mailde, ligt het probleem wel bij mij omdat de kabelbreuk gebeurd is door "nutswerken" van Eandis wat ook in de brief van uw proximus technicus staat
Carlo heeft bevestigd dat het probleem van de kabelbreuk daardoor komt en lassers die kabelbreuk moeten herstellen :
via mijn oprit : dit toont toch aan dat het probleem een storing is waar ik bij betrokken ben
Carlo heeft dit ook bevestigd via zijn brief
Wat ik van Proximus vraag is juiste datum en uur wanneer dit verholpen wordt en geen "fake "datum van 22.12.2017 om 16u. zoals nog altijd wordt doorgegeven als men naar de technische dienst belt
Ik ben een ondernemer en maak voor mijn werk graag een planning op
groeten,
annemie
ik ben een ondernemer en office and go klant : ik zou graag via mail of sms bevestiging krijgen van datum en uur van herstelling
ik heb gebeld met klantendienst maar antwoord was heel verwarrend en onzeker
ik reken op uw antwoord aub
dank u
annemie
Ben jarenlange klant ,en heb bij panne's al enkel keren een communicatie storing opgemerkt bij het melden van de klacht .
Na het vaststellen van het niet meer werken van onze vaste lijn heb ik via het internet via de my proximus login, de lijn laten testen .Bleek dat er een storing zat op het signaal en na het doorgeven van mijn gsm nr kreeg ik van de helpdesk iemand aan de lijn die mij het bezoek van een technieker na afspraak bevestigde.
Hier loopt het al mis!!!! Omdat ik tegen die helpdesk medewerker reeds zei dat niet enkel ik maar ook mijn buurvrouw (een oudere dame van 76 jaar)haar vaste lijn(ook proximus bovendien aangesloten op een personen helpcentrale met dit vast netnummer) was afgesneden.
Toch kan die helpdeskmedewerker enkel op het klachtadres iemand sturen,alhoewel het gezond verstand zegt als er in één straat 2 opeenvolgende vaste lijnen niet werken het probleem niet op individueel adres ligt maar aan de bekabeling buiten of in de verdeelkast in de buurt.
Wat voor voor gevolg heeft dat.
1 de technieker die pas na 48uur ter plaatse kan komen enkel kan vaststellen dat het probleem niet op het klachtadres ligt maar extern.
2 dat op vraag van die technieker dan pas een lasploeg kan besteld worden.
2 met gevolg dat wij als trouw betalende klant minimum 48 uur en maximum .....uren zonder vaste lijn moeten stellen,en belangrijke afspraken of in geval van mijn buurvrouw levensbelangrijke verbinding met het personen alarmsysteem moet missen.
Mijn voorstel is dan ook :
1 Pas de procedure van helpdesk aan zodat alle informatie die gegeven word tot in detail kan behandelt worden en passend gereageerd kan worden op de panne.dit zal veel tijd en geld besparen voor de diensten van Proximus en bijdragen tot tevredenheid van wij als klant.
hoop dat mijn klacht hier niet verloren geraakt in dit forum maar toch de proximus diensten zal aanzetten tot een aanpassen en verbetering aan de services naar hun klanten.
Ideaal zou zijn een meldpunt extern aan de hulpdesk als blijkt dat een buurt of meerder adressen op een leiding storing hebben.
xavier

zie hier mijn verhaal hierboven. Proximus moet dringend hun manier van werken aanpassen trek op niets!
Annemie, dit is inderdaad een infrawerk, wat wil zeggen dat dit geen storing is waar enkel u bij bent betrokken. De lasploeg is hiervan op de hoogte en zij stellen alles in hun werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Groeten, Charlotte.
hoop dat mijn reactie kan bijdragen tot een optimalisatie van jullie dienstverlening .het kan op verschillende vlakken beter.
dus speel onze opmerkingen intern door zodat er iets positief kan aangepast worden.

Reageer