Herstarten b-box3

  • 29 August 2017
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
hallo,
De laatste dagen merk ik dat rond 00:00 uur iedere keer het signaal uitvalt gedurende 1 a 2 minuten. Natuurlijk is dit steeds terwijl ik aan het opnemen ben van een serie die ik volg, met als gevolg dat het niet meer om aan te zien is en/of belangrijke info heb gemist.
Kunnen jullie dit niet s'nachts doen rond 04:00 uur of zo?

4 reacties

Ik heb dat al tijdens de avond ook voorgehad maar na enkele dagen is dit vanzelf gestopt in had wel na de tweede keer dat dit zich voordeed de bbox een reset gegeven, of dit nu de reden geweest is dat het gestopt is, weet ik niet?
Reputatie 2
Badge +1
LOL, iedere oplossing die jullie geven is: reset doen.
In mijn ander item over opnames die niet lukken, het zelfde: reset doen.
Is dat de enige oplossing die jullie kennen misschien? "Technisch onderlegd" noemen ze zich dan.
Dus komt erop neer dat de mensen thuis méér technische dingen doen (altijd maar resetten) dan dat jullie blijkbaar doen in gans jullie carrière. Is het dan niet beter om betere b-boxen te geven, die niet moeten ge-reset worden en de planning van de updates te spreiden zodat er geen problemen zijn?
Dat is maar een tip die ik meegeef om je eventueel uit de nood te kunnen helpen, zolang niet alle problemen weggewerkt.
Thuis ik ook mijn plan dikwijls ook zo trekken om optredende probleempjes op te lossen al moet ik er wel bij zeggrn dat ik er om te zeggen geen meer heb het laatste jaar, daarentegen moet mijn vader meer eens herstarten of resetten.
NB: je moet niet altijd technisch onderlegd zijn om je uit de nood te kunnen helpen 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Maar goed dat het vaak zo simpel op te lossen is door te resetten 😉

Reageer