Beantwoord

Helpdesk helpt niet, upgrade ROP = langzamere download



Toon eerste bericht

32 reacties

kabelbundels met teveel bbox2's kan daarom negatieve gevolgen hebben.
deze hebben ook geen rekencapaciteit genoeg om in de anti-cross-talk berekening mee te kunnen spelen.
Reputatie 1
Vandaar dat Px zijn klanten hun bbox2 dan gratis laat omruilen voor een bbox3!
Reputatie 3
Badge +1
Ik wist niet dat een modem kan praten 😛 maar ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt. En mensen die nog een bbox1 hebben vallen terug op een lager profiel(ik weet niet meer juist hoeveel maar gelezen in artikel op edp.net, 7 Mb/512Kb ofzo) op een vectoring geactiveerde lijn om zo weinig mogelijk overspraak te veroorzaken, anders kan er door de vectoring geen 'anti-overspraak signaal' berekend worden om de overspraak op de lijn te elimineren en dus hogere snelheden te behalen. Mensen met een bbox2(vector friendly) behouden uiteraard wel hun snelheid.

Een bbox1 werk niet op VDSL2, enkel op ADSL. Een bbox1 op de lijn heeft dus 0,0 invloed op vectoring
Inderdaad kan je trouwens hier zien => modemspecificaties
want het spectrum en bitrate is veel lager en geeft daardoor geen (verwaarloosbaar) geen XT op de naburige paren daarom ook dat bv een niet whitelisted modem op een lagere bitrate wordt gezet om dezelfde reden eigenlijk.
Update:

DLM is geslaagd, na eerdere mislukte poging(en?), dus gaan we in 2 weken een andere snelheid terug vinden. Ik heb nog wat berichtjes gestuurd over algemene technische details, maar ik heb er terug vertrouwen in. :)

Thanks all. :D


En we zijn ondertussen 2 weken verder, maar nog steeds geen snelheidsverhoging. 😞
Even een bump. Ik zit aan 100/20. 🙂
geduld is toch een mooie deugd hé ;)
Het kan inderdaad soms in een goeie week maar het kan ook meerdere weken duren, van geval tot geval

Reageer