Helemaal niet meer tevreden van de diensten bij belgacom

  • 13 December 2013
  • 0 reacties
  • 106 Bekeken


Helaas zat ik deze week, voor de zoveelste maal op heel korte tijd zonder internet. Ik heb vanaf het moment dat ik dit wist een mail verstuurd om dit te melden. Toen ik thuis kwam van het werk, was het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben beginnen bellen, maar tevergeefs. 6 belpogingen heb ik moeten uitvoeren van elk min. 50min wachtmuziek. pas om 21u55 ben ik geholpen. Het probleem is telkens dat het @-teken van mijn modem verdwijnt. De modem uittrekken en na 20sec terug insteken helpt nooit, ik heb altijd al moeten bellen hiervoor. Ik heb nog nooit een tegemoetkoming gekregen dus helaas zie ik mij deze keer genoodzaakt te veranderen naar telenet. Ik heb nochthans 19/11/2013 de aanvraag gedaan om met ons gsm-abonnement over te gaan van mobistar naar proximus, maar door de ontevredenheid zie ik mij genoodzaakt ook dit, nu onmiddellijk te annuleren.

0 reacties

Geen reactie

Reageer