Beste mensen,
Ik heb reeds een tijdje een Budget Manager privé abonnement waar mijn werkgever voor een deel in tussenkomt. Ik heb steeds een rekening die schommelt rond de 10 a 20 euro (maand 1: 14, maand 2: 10, maand 3: 20, maand 4: 21 euro). Nu krijg ik ineens een rekening van 234 euro, waarvan 187 euro te wijten zouden zijn aan proximus-multimediadiensten. Echter, ik kijk maar eens sporadisch of ik een emailtje heb ontvangen of eens op sporza.be of deredactie.be, ik stream zelfs nooit. Volgens Proximus zou mijn hoge rekening te wijten zijn aan maar liefst 452 aanvragen voor multimediadiensten, die ik zeker niet heb aangevraagd (vorige maanden schommelde dit steeds rond de 10). Rond de jaarwisseling 2010-2011 kreeg ik echter een nieuwe sim-kaart van Proximus, zou dit hier iets mee te maken kunnen hebben?
Mijn vraag is nu: 1) welke stappen moet ik nu ondernemen? 2) Hoe ga ik na of deze kosten een dwaling zijn bij Proximus of een foute instelling bij mijn toestel (NOKIA e71)? 3) Kan de nieuwe SIM-kaart er voor iets tussen zitten?
Groeten en laat ons hopen dat dit snel opgelost geraakt,
Job
Bladzijde 1 / 1
beste
o.a. de instellingen van uw GSM toestel kunnen een oorzaak zijn. Best alles schriftelijk ter onderzoek overmaken aan Proximus-klantendienst Koning Albert 2 laan 27 te 1030 Brussel.
groeten-muisje
o.a. de instellingen van uw GSM toestel kunnen een oorzaak zijn. Best alles schriftelijk ter onderzoek overmaken aan Proximus-klantendienst Koning Albert 2 laan 27 te 1030 Brussel.
groeten-muisje
Vermoedelijk een programma actief dat automatisch verbinding zoekt met het netwerk. Mailpogramma bv om de x tijd?
Zoals muisje al aangeeft, eens je instellingen nagaan.
Zoals muisje al aangeeft, eens je instellingen nagaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.