Heeft Proximus TV nu Netflix kanaal nummer?


Reputatie 7
Badge +6

Al zappend, ja de televisiezomer is duidelijk begonnen, kwam ik op nummer 57 (Brusselse regio) met Netflix logo. OK drukken en Netflix startte. Veel sneller toch dan via On demand, films, en dan pas Netflix. Het was wel met aankondiging alleen in het Frans. Pour les flamands la même chose of is er ook een nederlandstalige versie die ik nog niet gevonden heb? Eens op Netflix is alles trouwens zoals je zelf ingesteld hebt. Is er nu dus een officieel Netflix kanaal?






15 reacties

Is dat niet gewoon via een reclame kanaal, zoals er nog zijn, zodat je zo op ook op een ander manier op Netflix terecht gekomen bent.

NB: is trouwens niet alleen voor Brussel maar ook voor de andere op 57

Reputatie 7
Badge +6
Ah, dat is het. Heb mijn wens voor waarheid aanzien.;-)) Een vraagje dan voor Prox. Is het niet mogelijk Netflix zijn HD kanaal en nummer in de zenderlijst te geven, zodat het niet langer via via moet?



Dag Marleen,
Netflix is geen zender,
het is een applicatie op de decoder die een verbinding maakt met de server van Netflix.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulie...
mvg sabine
Daar had ik al voor gevreesd dat dit het antwoord ging zijn knipoog


maar vragen staat vrij en het weigeren staat er bij lach
Reputatie 7
Badge +6
Zoveel zijn we dan ook weer wijzer. Dan maar via het 'reclamekanaal' voorlopig voor het gemak.Trouwens de Proximus filosofie indachtig: waarom gemakkelijk, als het ook ingewikkelder kan, maar we gaan niet zeuren en ... Netflix kijken (vanavond dan).knipoog

Misschien moet Proximus kanaal 57 dan zien als een reclame zender cool

Reputatie 6
Badge +1
Marleen, het is heel makkelijk. Je drukt op on demand, daarna op films, vervolgens zie je ook Netflix er tussen staan, drukt op Netflix en de applicatie opent. Om te stoppen, druk je op Digital TV en dan wordt er gevraagd, wil je Netflix afsluiten, druk op ja en je bent terug bij het tv aanbod. Probeer het maar eens.
Reputatie 7
Badge +6

Zo doen we het ook, maar geef toe dat het wat omslachtig is. Gemakkelijker met een smart tv etc. maar dan heb je Proximus ook niet meer nodig. :-))) Ook gemakkelijker via 57: OK, start en vertrokken. Het is wel dank zij Proximus dat we Netflix hebben leren kennen en, hoewel we eerst sceptisch waren, zijn we nu wel fan, want ze hebben toch steengoeie eigen reeksen. We zullen de via via er dus maar bijnemen.

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQ3ywwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DgI8FgxHiTQw&ei=uVCEVc_SNqr5ywPCqongDg&usg=AFQjCNHiO0hwz_M_ugsazX61ni9USL67kA&bvm=bv.96339352,d.bGQ" target="_blank
Reputatie 7
Badge +6
Ja, en het isj Proximus! :-))))



Reputatie 2
Badge
zeer goed voorstel, om nu via on-demand naar Netflix te gaan is 'te moeilijk', op meeste smart TVs ben je veel sneller op Netflix (ook al omdat de proximus interface zeer traag is). Eigenlijk zou hun proximus on-demand knop gewoon onmiddellijk naar Netflix moeten gaan.


Reputatie 6
Badge +1

Het is wel handiger via kanaal 57, Marleen bedankt voor de tip

wwilliamm, ik vind dat ze beter kanaal 191 zouden nemen lach
Reputatie 7
Badge +6
Tja, het is wel een beetje doe-het-zelven ook, maar het werkt (voorlopig, tot ze de reclame weghalen zeker?)cool

Reageer