Heb probelem met decorder die niet meer wil opnemen.
Op de forum gelezen dat je stroom van de decorder moet uittrekken, 5 sec wachten en tegelijkertijd de ON+MENU+OK moet drukken tot er FACE r opkomt. Lukt nog altijd niet. Problemen met opnemen. Is laatste nieuwe decorder.
Plots zijn ook mijn HD kanalen verdwenen.
Graag een oplossing. Het was vroeger toch veel beter en geen miserie en nu...? Nu moet je al een beetje specialist zijn om alle problemen op te lossen. Ik geef Belgacom nog tijd tot einde contract anders ben ik hier weg... en nee, niet naar Telenet.
Bladzijde 1 / 1
Reset van decoder is volgens mij niet nodig om softwareupdate te hebben. Gewoon stroom uittrekken en terug insteken. De display begint dan te tellen vanaf F100 enz. en op het scherm komt softwareupdate. Heb je geen eigen TV-gids aangemaakt in de instellingen ? Dat kan in instellingen, mijn TV-gids. Je kunt daar tot 4 eigen gidsen aanmaken die je een naam kunt geven. Je kunt daar bepaalde zenders uitvinken die je er niet in wilt hebben.
Nog een vraag: is in je systeeminstellingen de HD-functie geactiveerd ? als die gedeactiveerd is, komen er geen HD-zenders in de TV-gids. Even checken toch.
Nog een vraag: is in je systeeminstellingen de HD-functie geactiveerd ? als die gedeactiveerd is, komen er geen HD-zenders in de TV-gids. Even checken toch.
Inderdaad eerst kijken of HD wel geactiveerd staat op de decoder.
Als dit het geval is en je hebt nog steeds geen HD zenders: 0800 22 700
Als dit het geval is en je hebt nog steeds geen HD zenders: 0800 22 700
Beste Jamahe,
Zoals vermeld door mijn mede-posters, moet de HD functie actief staan in de decoder.
Indien dit het geval is kan u best de persoonlijke tv gids en de zendervolgorde resetten.
Hou er natuurlijk rekening mee dat er voorwaarden zijn waaraan uw lijn, decoder en tv moet voldoen om HD te kijken.
Als u wenst dat ik voor u deze zaken nakijk, mag u mij uw login of abo.nummer opsturen in een privébericht.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld door mijn mede-posters, moet de HD functie actief staan in de decoder.
Indien dit het geval is kan u best de persoonlijke tv gids en de zendervolgorde resetten.
Hou er natuurlijk rekening mee dat er voorwaarden zijn waaraan uw lijn, decoder en tv moet voldoen om HD te kijken.
Als u wenst dat ik voor u deze zaken nakijk, mag u mij uw login of abo.nummer opsturen in een privébericht.
Mvg,
Eva van Belgacom
Heb gemerkt dat ik hier hetzelfde voorheb. Geen HD kanalen meer.
Heb contact opgenomen met de 0800 22 700. Na een goeie vijf minuten al contact en zeer vriendelijk.
Blijkt als je een nieuwe decorder heb geplaatst er problemen ontstaan bij de servers. Daar zien zij ook nog de oude decorders staan.
Na wat over en weer mijn problemen uitgelegd hebben ze mij een nieuwe activering geplaatst met de laatste decorder is alles was nu ok. HD zenders waren terug.
Zo zie je dat Belgacom ook zeer goede service heeft. Voor mij een 12/10!
Dank je wel Belgacom.
Blijkt als je een nieuwe decorder heb geplaatst er problemen ontstaan bij de servers. Daar zien zij ook nog de oude decorders staan.
Na wat over en weer mijn problemen uitgelegd hebben ze mij een nieuwe activering geplaatst met de laatste decorder is alles was nu ok. HD zenders waren terug.
Zo zie je dat Belgacom ook zeer goede service heeft. Voor mij een 12/10!
Dank je wel Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.