Happy House actie

  • 27 September 2016
  • 33 reacties
  • 1284 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Die Happy House bezoek, is dat enkel voor Proximus klanten of komen Scarlet klanten ook in aanmerking daarvoor?
Alexander,
Bekijk eens je privéberichten, wil je?
Groeten,
Wim
Reputatie 6
Badge +2
Die Happy House bezoek, is dat enkel voor Proximus klanten of komen Scarlet klanten ook in aanmerking daarvoor?
Reputatie 7
Badge +6
Nog een vraag in dit verband aan Wim,
Is er dan een bepaalde reden dat er iemand uitgenodigd wordt zonder er zelf om te vragen voor een happy house bezoek en zelfs zonder dat er problemen zijn of gemeld werden?
Onlangs nog van iemand gehoord die ook niet begreep waarom hij die uitnodiging eigenlijk gekregen had en vroeg of ik die ook had gekregen.

Het Happy House concept staat nog niet 100% op punt. In de komende weken willen we een en ander 'finetunen'.
Meer info vind je hier.
Let wel, er zijn voorwaarden aan verbonden:

Reputatie 6
Badge +3
Dag Ro,

Het doet me plezier dit te lezen. Bedankt voor dit met ons te delen.

Met vriendelijke groeten,

OdB
Reputatie 4
En waarom zou dat niet eens mogen gezegd worden? Soms krijg ik hier op het forum de indruk dat je je moet verontschuldigen als het goed gaat of dat je dan wel van Proximus zal zijn. Niet dus.

Marleen, ik heb ergens een vaag vermoeden dat Wim iemand van PXM is :)

Nog een vraag in dit verband aan Wim,

Is er dan een bepaalde reden dat er iemand uitgenodigd wordt zonder er zelf om te vragen voor een happy house bezoek en zelfs zonder dat er problemen zijn of gemeld werden?
Onlangs nog van iemand gehoord die ook niet begreep waarom hij die uitnodiging eigenlijk gekregen had en vroeg of ik die ook had gekregen.
Reputatie 7
Badge +6

Reputatie 4
Heel simpel als je weet waarom men naar een forum gegerepen wordt :8
Bij herhaaldelijk melden van problemen die niet opgelost worden zou er vanuit de support zelf een voorstel moeten komen om een technieker aan huis te sturen,
niet iedereen krijgt een uitnodiging en kent ook niet het systeem om online een verzoek in te dienen voor happy house bezoek van een tecnieker.
Reputatie 7
Badge +6
En waarom zou dat niet eens mogen gezegd worden? Soms krijg ik hier op het forum de indruk dat je je moet verontschuldigen als het goed gaat of dat je dan wel van Proximus zal zijn. Niet dus.

Reageer