Was ingegaan op de uitnodiging van Proximus voor een bezoekje van Proximus in het kader van Happy hour actie.
Afspraak correct gemaakt, twee maal bevestigd met sms, dan nog telefoontje half uur voor de technieker ter plaatste was vandaag.
Correcte afspraak !
Wij zijn uitermate positief over deze Happy hour actie. Alhoewel wij echt geen technische problemen hadden, heeft hij alles nagezien.
Heeft de b-box2 vervangen door b-box 3, alle PLC 's vervangen. Alles terug in werking gesteld, met nieuwe wi-fi paswoord en nagezien dat alles werkte , zoals het hoorde.
Dit is pas service ! En als het goed is , mag het ook wel eens gezegd worden ! Zeker een positieve actie van Proximus .
Groeten.
Ro
Bladzijde 2 / 2
Alexander,
Bekijk eens je privéberichten, wil je?
Groeten,
Wim
Die Happy House bezoek, is dat enkel voor Proximus klanten of komen Scarlet klanten ook in aanmerking daarvoor?
Is er dan een bepaalde reden dat er iemand uitgenodigd wordt zonder er zelf om te vragen voor een happy house bezoek en zelfs zonder dat er problemen zijn of gemeld werden?
Onlangs nog van iemand gehoord die ook niet begreep waarom hij die uitnodiging eigenlijk gekregen had en vroeg of ik die ook had gekregen.
Het Happy House concept staat nog niet 100% op punt. In de komende weken willen we een en ander 'finetunen'.
Meer info vind je hier.
Let wel, er zijn voorwaarden aan verbonden:
Dag Ro,
Het doet me plezier dit te lezen. Bedankt voor dit met ons te delen.
Met vriendelijke groeten,
OdB
Het doet me plezier dit te lezen. Bedankt voor dit met ons te delen.
Met vriendelijke groeten,
OdB
Reputatie 4
Marleen, ik heb ergens een vaag vermoeden dat Wim iemand van PXM is :)
Nog een vraag in dit verband aan Wim,
Is er dan een bepaalde reden dat er iemand uitgenodigd wordt zonder er zelf om te vragen voor een happy house bezoek en zelfs zonder dat er problemen zijn of gemeld werden?
Onlangs nog van iemand gehoord die ook niet begreep waarom hij die uitnodiging eigenlijk gekregen had en vroeg of ik die ook had gekregen.
Reputatie 4
Heel simpel als je weet waarom men naar een forum gegerepen wordt :8
Bij herhaaldelijk melden van problemen die niet opgelost worden zou er vanuit de support zelf een voorstel moeten komen om een technieker aan huis te sturen,
niet iedereen krijgt een uitnodiging en kent ook niet het systeem om online een verzoek in te dienen voor happy house bezoek van een tecnieker.
Bij herhaaldelijk melden van problemen die niet opgelost worden zou er vanuit de support zelf een voorstel moeten komen om een technieker aan huis te sturen,
niet iedereen krijgt een uitnodiging en kent ook niet het systeem om online een verzoek in te dienen voor happy house bezoek van een tecnieker.
En waarom zou dat niet eens mogen gezegd worden? Soms krijg ik hier op het forum de indruk dat je je moet verontschuldigen als het goed gaat of dat je dan wel van Proximus zal zijn. Niet dus.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.