Beantwoord

Handleiding webmail

  • 12 August 2016
  • 13 reacties
  • 1097 Bekeken

Ik ben op zoek naar een handleiding in pdf over de Proximus webmail. Is hiervan een handleiding ter beschikking ?
icon

Beste antwoord door sabineb 15 September 2017, 13:42

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
En wat zijn de dingen die je niet snapt ? Waar je wat meer uitleg over wil ?
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben op zoek naar een handleiding in pdf over de Proximus webmail. Is hiervan een handleiding ter beschikking ?

Waarom moet dat in PDF zijn ? :?
dat mag ook in een ander formaat zijn dan pdf 😉
Reputatie 3
Badge +1
Ze hebben dat op de computerles gezegd dat dit in PDF moest zijn zeker 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Dit is een community, een forum waar ook technisch minder onderlegde personen hulp komen zoeken. Daar denigrerend over doen vanuit jullie 'alwetendheid' vind ik toch niet zo netjes.
Niemand verplicht jullie toch om een antwoord te plaatsen indien jullie niet kunnen helpen of het jullie niet interesseert?
Sorry, ik heb heel veel respect voor jullie, maar dat moest er effe uit.
Dat zwanzen was wel tussen ons die elkaar hier al een beetje beter kennen op het forum en zeker niet bedoelt om KDKEVE uit te lachen.
En dan excuseer ik mij tegenover KDKEVE indien zij/hij het ook zo interpreteert zoals u Marleen , dat was zeker de bedoeling niet en trouwens longhouse heeft gevraagd waar hij uitleg over wilt.
En dan zullen we haar/hem zoveel als mogelijk helpen als dat je dit van ons al wel gewoon bent, allee dat denk ik en hoop ik toch!

NB; PCM mag zeker mijn opmerkingen verwijderen als die echt zo verkeerd overgekomen zijn.
Reputatie 7
Badge +6
KDKEVE komt voor het eerst op dit forum, dus dat 'gezwans onder ons' ontgaat hem allicht. Trouwens idem dito voor een paar commentaren uit topic over LG Smart TV.
Ik weet dat jullie enorm helpen en altijd klaar staan met uitstekende raad, maar een newbie? Nu ja, laat ons er geen staatszaak van maken. Prettig verlengd WE.
Reputatie 3
Badge +1
KDKEVE,

Sorry voor ons gezwans (op zen Antwerps), niet persoonlijk bedoeld.
Natuurlijk willen we je wel verder helpen, als je even toelicht wat je juist wil weten helpen we je graag verder.
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden (Die van ons dan 🙂 )
Reputatie 2
Badge
Goeienamiddag,

Ik probeer via de webmail een mail te versturen waarbij alle geadresseerden in BCC staan inclusief mijn eigen mailadres.
In het veld 'aan' staat geen enkel mailadres.

De mail staat onder 'verzonden', maar blijkt toch niet verzonden te zijn? Heb herhaaldelijk mijn webmail refreshed en niks, ook na een uur nog niet.

Vervolgens - bij wijze van test - heb ik een nieuwe mail aangemaakt met mezelf in BCC en tevens in het 'aan' veld, maar eveneens geen succes.

Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe?

Mvg,

Vortex_2017
staan je mail instellingen voor uitgaande mailserver goed zoals bv relay.proximus.be

Adres server uitgaande mail (SMTP): relay.proximus.be
Beveiliging: STARTTLS
Poort: 587
Authentificatie: Ja
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Toch even ter controle

surft dus naar webmail.proximus.be

nieuwe mail

nieuw bericht

klikt op AAN

je krijgt dan gans je adresboek te zien, je selecteert dei ( CTRL+A)

en klikt op BCC toevoegen +OK

als je CC klikt zal je ze zien staan

Bij BCC niet want is BLIND COPIE)

deed test bij mij: oke

krijg je een foutmelding , etc??

Indien blijvende problemen best eens alles doorsturen via privebericht..emailadress, etc..

mvg sabine
Reputatie 2
Badge
@martin

Ik had het via de web url geprobeerd op de pc van het werk.

Raar maar waar werkt het mailverkeer 'ontvangen/zenden' daar sinds ik klant ben altijd probleemloos.
Daar ik vandaag mijn eerste mail via BCC wens te versturen werkte het plots niet meer.
In de configuratie van de server instellingen (IMAP) heb ik eens gekeken en ik heb aangevinkt 'unified mail voor dit account gebruiken' en nu werkt het.

Op mijn gsm staan de serverinstellingen van IMAP correct.

Mvg,

Vortex_2017
Ok en bedankt voor de feedback

Reageer