GSM na reparatie niet hersteld
Vorig jaar in augustus met punten van Proximus een gsm Samsung Galaxy Express besteld. Na een 2-tal weken begon de gsm uit te vallen terwijl de batterij niet leeg was. Heb hem eens volledig gereset maar dit hielp niet. Hem dan maar opgestuurd ter herstelling (dit was in december). Maar de gsm valt nog steeds uit. Bij de reparatie zat een briefje dat als ik het toestel voor dezelfde fout terug zou opsturen er kosten zouden aangerekend worden, dus blijf ik eigenlijk maar met een toestel verder doen waar je niet op kan rekenen. Ik weet dus nooit of ik wel bereikbaar ben. Heeft er nog iemand dit probleem?
A
Beste Hilde,
Uw garantie van uw toestel wordt volledig door uw fabrikant ondersteund. Als u een melding ontvangen heeft, kan u eventueel uw fabrikant hieromtrent contacteren. Als uw toestel defect niet onder de garantie valt, kan er uiteraard extra kosten aangerekend worden. Mvg Eva
Uw garantie van uw toestel wordt volledig door uw fabrikant ondersteund. Als u een melding ontvangen heeft, kan u eventueel uw fabrikant hieromtrent contacteren. Als uw toestel defect niet onder de garantie valt, kan er uiteraard extra kosten aangerekend worden. Mvg Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.