Beantwoord

GSM abonnement duurder

  • 5 January 2017
  • 7 reacties
  • 351 Bekeken

Ik heb een gsm abonnement Proximus Smart+ 15 en voor mijn vrouw een Easy+ 15. Op de factuur van januari 2017 kost dit abonnement nu plots 16 euro in plaats van 15 euro. Hoe komt dat en moeten wij als klant niet vooraf geïnformeerd worden?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 January 2017, 08:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag chris1956,

Op 01/01/2017 werd er een prijsverhoging doorgevoerd van bepaalde packs en tariefplannen van vóór 17/10/2016. De klanten werden van deze prijsverhoging op de hoogte gebracht via de factuur van november. Op deze factuur staat onderaan de eerste pagina een extra mededeling hierover.

Groetjes,

Antonella
Mijn excuses, ik had het niet gezien. Bedankt voor het snelle antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Mijn excuses, ik had het niet gezien. Bedankt voor het snelle antwoord.

Als ik jou was zou ik overgaan naar Mobilus S. Hetzelfde als Smart + 15. Kost maar € 15 en in pack € 14.
Op de nieuwe formules zijn geen prijsstijgingen op van toepassing.
Reputatie 7
Badge +6
Als ik jou was zou ik overgaan naar Mobilus S. Hetzelfde als Smart + 15. Kost maar € 15 en in pack € 14.
Op de nieuwe formules zijn geen prijsstijgingen op van toepassing.

En je kunt je favoriete app kiezen voor onbeperkt dataverbruik. Meer info vind je hier.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Als ik jou was zou ik overgaan naar Mobilus S. Hetzelfde als Smart + 15. Kost maar € 15 en in pack € 14.
Op de nieuwe formules zijn geen prijsstijgingen op van toepassing.

En je kunt je favoriete app kiezen voor onbeperkt dataverbruik. Meer info vind je hier.
Mvg,

Amai Wim wat een vlugge reactie. En alleen omdat je weer een nieuwe Mobilus klant kunt aanwerven. Wordt ook tijd dat je op ander items ook reageert ook al zijn die niet altijd positief. Daar is een forum voor. Zowel positief als negatief.
Dat mis ik steeds meer bij de PX medewerkers.
Reputatie 7
Badge +6
Antoon,
Mijn collega's van de klantendienst (de support medewerkers) werken onafhankelijk van mij, maar ik kan u verzekeren dat zij alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk op de voor hen bestemde berichten te antwoorden. De laatste tijd zijn de termijnen van antwoorden inderdaad vergroot, door de enorme toevloed aan berichten op al onze sociale media kanalen. Dit jaar staan nog verschillende initiatieven op stapel om de termijnen zo kort mogelijk te houden.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Antoon,
Mijn collega's van de klantendienst (de support medewerkers) werken onafhankelijk van mij, maar ik kan u verzekeren dat zij alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk op de voor hen bestemde berichten te antwoorden. De laatste tijd zijn de termijnen van antwoorden inderdaad vergroot, door de enorme toevloed aan berichten op al onze sociale media kanalen. Dit jaar staan nog verschillende initiatieven op stapel om de termijnen zo kort mogelijk te houden.
Mvg,

Hallo Wim, bedankt voor het antwoord.

Reageer