Beantwoord

Gsm+abo: eind voor einde contract geeft toestel de geest

  • 10 February 2016
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Badge
Ik heb dus een 2tal jaar geleden een abo aangegaan in combinatie met een samsung galaxy s4. Die 2jaar van deze promotie eindigen dus op 23 maart 2016.
Vandaag heeft het toestel echter de geest gegeven, hij start niet meer op: niet aan d lader, niet met nieuwe batterij... Niks...

Nu zit ik met de vraag wat ik dien te doen. Het toestel binnendoen kan, maar dan betaal ik dus abo van 55€ voor een toestel en nimmer dat dus niet gebruikt worden.... Idem trouwens als ik het toestel niet binnendoe
icon

Beste antwoord door patrick 11 February 2016, 09:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Volgens mij kan je eventueel nu al je contract opzeggen, maar moet je dan wel nog de restwaarde van het toestel betalen, of het nu stuk is of niet. Die vind je normaal in de afbetalingslijst die je kreeg bij het afsluiten van het contract. Veel kan dat niet meer zijn, als het de laatste maand van het contract is.
Als je geïnteresseerd bent in een ander toestel met abonnement in promotie is het misschien mogelijk uitzonderlijk dat nieuwe contract nu al af te sluiten, zonder meerkosten, maar zoiets zal je in een Proximus center moeten vragen.
In een Proximus center zal een medewerker zeker ook met jou alle mogelijkheden en oplossingen overlopen.
MVG
Wettelijk heb je recht op 2 jaar garantie op volgende url vind je er info erover
http://www.eccbelgie.be/wettelijke-en-commerciele-garantie-2-verschillende-zaken-s41521.htm
Reputatie 7
Badge +6
Natuurlijk, maar het probleem lijkt eerder te zijn dat de abonnementskosten en de afbetaling van het toestel nog zeker een maand blijven doorlopen, terwijl er niks mee aan te vangen is. Wat de herstelling van het toestel betreft, dat kan vlug gaan, het kan ook zeer lang duren.
Andere vraag: wat gebeurt er met zijn abo na 23/3?
Ik zou dus naar een Proximus center gaan om daar met een medewerker alle mogelijkheden te overlopen.
oeps mislezen al meer dan 2 jaar. Doen wat Marleen zegt naar PX winkel gaan en normaal gezien komen ze wel tegenmoet omdat ze zien dat je een trouwe klant bent.

Reageer