GROOT NIEUWS ! Proximus, DE WAANZIN VER VOORBIJ !

  • 20 April 2016
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

TRACHT UW GEKOCHTE DECODER NIET IN TE RUILEN VOLGENS DE WEB BLADZIJDEN VAN PROXIMUS ! U VANGT BOT !

Goed .. naief als ik ben bel ik naar de proximus lijn om te vragen waar mijn brief blijft om mijn aangekochte decoder in te ruilen ?

alles volgens wat op deze bladzijde te lezen staat ...
http://www.proximus.be/nl/id_cr_decoderv3_swap/particulieren/producten/r-orphans/vervang-je-decoder.html

Bollocks dus .. de (vriendelijke) mevrouw aan de lijn hoort het in Keulen donderen als ik over de inruil van een gekochte decoder begin en de voorwaarden op die web bladzijde vertel. Ze kent die bladzijde niet eens !?
Ze houdt consult met iemand op de achtergrond nadat ze de web site, hoorbaar tot haar schrik, gevonden heeft ...

Aangezien ik er bij vertel dat ik bel omdat ik die bewuste inruilbrief, waarvan sprake, nog steeds niet gekregen heb krijgen ze daar hoorbaar nog een verdere hartaanval !

Slot van het verhaal: om één of andere mysterieuze reden kom ik niet in aanmerking voor de voorgestelde ruil maar niemand kan mij zeggen waarom alhoewel daar op de web site geen enkele melding van gemaakt wordt ... wat is dit voor ongelofelijke flauwekul ? Weet de linkerhand bij PX daar nu werkelijk niet wat de rechter doet ?

HEY PROXIMUS ? GET YOUR ACT TOGETHER ?

ah .. als geste (die geapprecieerd wordt) wil ze mij een korting van 5 Euro toestaan op mijn internet factuur ... en dat gedurende 1 jaar, ok , in dank aanvaard .... maar ik moet dan zelf maar naar een PX centrum crossen om mijn decoder in te ruilen zonder enige vorm van document .... ???

Wil er mij hier iemand eens uitleggen wat het nut is van die kluchtige "aangekochte decoder" web bladzijde en wat die waard is voor de klant die niet eens weet of hij/zij wel "in aanmerking" komt voor een "omruil" ? Wat is dit voor een van de pot gerukte nonsens ?

Ik was tot nu toe best tevreden over de diensten van PX, nu ben ik flink op mijn pik getrapt en men zal het mogen horen !!

This topic has been closed for comments

5 reacties

Zelfde onderwerp werd hier ook geopend ->
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/proximus-de-waanzin-ver-voorbij--34340
ja .. en ? is de volksverlakkerij er niet minder groot om ? 😠 😠
Hetgeen ik van proximus medewerkers hier gelezen heb is dat proximus eerst een brief stuurt voor de aangekochte decoders V3 V3b en dat dit binnenkort ging gebeuren.
ja .. en ? is de volksverlakkerij er niet minder groot om ? 😠 :@
Dat zal zeker wel in orde gezet worden door P⌘ en de korting heb je sowieso al 😉
Reputatie 7
Badge +6
Collega Jos meldde in het andere geopend topic dat hij een dossier ging opmaken. Om verwarring te vermijden sluit ik deze thread en laat het andere open.
Groeten.