Beantwoord

Gratis pakketjes

  • 26 July 2016
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo

De laatste tijd krijg ik regelmatig telefoontjes van een onbekend nummer.
Als ik dan opneem wil de persoon mij een gratis pakketje aanbieden.
Als ik dan zeg dat ik niet hoeft dan blijven ze toch proberen en worden ze soms ook wel eens boos.
Ik weet niet hoe ik hier vanaf moet ,het wordt een beetje vervelend.
icon

Beste antwoord door patrick 27 July 2016, 06:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
pfff , ja, dat zijn inderdaad vervelende telefoontjes die we niet kunnen tegenhouden.

wat je eventueel kan doen : het binnenkomen van niet-geïdentificeerde nrs op je toestel blokkeren. Dan kan niemand met een onbekend/privé nr je nog bereiken (lastig vallen ?)

ook nooit doen : als ze iets opsturen zonder je toestemming, toch betalen

Vriendelijke groeten,

Tina
Hier kan je uitschrijven op de Robinson lijst http://www.robinsonlist.be/ en dit help om geen telefoons meer te krijgen van firma's die in België zitten. Nu toch al dik jaar geen ongewenste telefoons meer.

Voor oproepen uit België werkt het jammer genoeg niet daar vegen ze hun voeten aan die lijst. Maar ik pas een trucje toe die altijd werkt.
Bellen ze mij op is het in het Frans of Engels dan speel ik de domme Vlaming kan dan plots enkel nog Nederlands spreken en verstaan en ik kijk op mijn klokt hoelang ik ze aan de lijn kan houden voor hun euro valt dat het zinloos is en ze zelf de telefoon toeleggen.

grtt
Die heb ik en tijd geleden heel veel gekregen en wonder boven wonder is dit nu heel rustig de laatste tijd, ze zullen het opgegeven hebben! dat hoop ik toch tenminste.
Reputatie 6
Badge +2
Ha ze worden nog boos, wat een lef zeg, als er iemand moet boos worden dan zal het eerder jij zijn vanwege die vervelende telefoontjes.
De volgende keer gewoon inhaken, je moet daar niet teveel complementen aan maken.

Reageer