gratis film Elektrabel - invoeren code

  • 16 November 2014
  • 20 reacties
  • 1394 Bekeken

Gegroet,


Ik probeer de instructies te volgen om een gratis film van Proximus tv te bekomen.


Ik heb de code gekregen via email en die moet ik nu invoeren op mijn televisietoestel via de blauwe knop. Geen probleem tot nu toe. Er staan echter reeds cijfers in het vakje en die moeten weg. De cursor pinkt in het vakje voor de drie cijfers.Ik ben wanhopig op zoek naar een knop op mijn afstandsbediening om de cursor te verplaatsen.




mvg




roel



20 reacties

ik ken het systeem niet maar moet het wel via de pijltjes toetsen van je afstandsbediening, staan de symbolen niet op het scherm waar je moet naat toe scrollen met pijltjes van afstandsbediening en waar je dan ok moet op klikken om de cijfers te wissen.
Van de cijfers (ik dacht 123) die vooraf ingevuld zijn moet je je niets aantrekken. Gewoon code ingeven en op OK drukken, alsof ze er niet staan.
Hoe kan je aan die code geraken?Ik heb dit ook al zien staan.Ik denk dat dit maar 1 gratis film is,of word dit regelmatig ververst?
mss als je inlogt op electrabel met je account , heb ook nog niet geprobeerd
Dat snap ik niet,ik heb geen electrabel.En dat zou ook onrechtvaardig zijn tegenover andere klanten die bij andere leveranciers hun stroom halen.
nee ik bedoel niet dat het alleen is voor mensen die bij Electrabel klant zijn maar ik dacht dat als je eventueel klant zou zijn dat je mss aan die code zou kunnen geraken door in te loggen op dit account, maar mss kan het via een andere manier natuurlijk ook, ik weet het niet en heb er ook nog niet echt achter gezocht !
Roel, zou hier kunnen op antwoorden hoe hij er aangeraakt is, het is niet voor niks dat ik hem gezegd heb dat hij meer wist dan ik ;-)
Dag allen,


Hartelijk dank voor jullie reacties.


Ik heb -als zogezegd goede klant - per post een kaart gekregen van Elektrabel met daarop een link voor een te verkrijgen geschenk. Ik kon kiezen tussen pralines en een film van Belgacom (ok het is nu Proximus ) TV. Via die link kon ik dan een code verkrijgen die ik kon invullen.Soit. Het is ondertussen gelukt. Het antwoord van Wouter1984 heeft mij geholpen. Ik was niet geduldig genoeg en de knopjes op mijn afstandsbediening reageerden te traag.
Bedankt voor de feedback Roel, maar ik had toch voor die pralines gekozen hoor
Dus als ik het dan goed begrijp is dat voor enkel klanten van elektrabel hebben?En zo hebben die dikke nekken(electrabel wel te verstaan) mij ook al eens een loer gedraaid met die energie box.Waar ik geen loer mee ben, en heel mijn leven kan blijven betalen.En nu ik ben overgestapt naar lampiris om van hun dure facturen vanaf te zijn en eindelijk groene stroom te hebben hang ik eeuwig aan die strontbak vast.
Inderdaad en zelf een trouwe klant als ik krijg geen pralines van Electrabel huilend
ja,Elsa het is in feite schandalig.Elektrabel,ik denk dat zij nog steeds de duurste zijn,en dan zulke practijken.Normaal is dit een fout van proximus.Want het zijn zij die het toe laten aan Elektrabel.En normaal zou het voor iedere klant of voor geen ene klant beschikbaar moeten zijn.Dit is mijn mening daar over.En anders hoeven ze die optie niet op mijn tv te zetten.
Elsa,


Roel geeft op perfecte wijze, klaar en duidelijk zijn probleem weer. Na 7 maanden slaagt niemand inclusief jij er niet in om enig bruikbaar antwoord te geven? Ik heb nu het identieke probleem om de code van Electrabel (wiens site wel in staat is alleszins hun deel van de promotie te verduidelijken, misschien een voorbeeld aan nemen Proximus?). OP GEEN ENKELE WIJZE zijn de vooraf ingevulde '123' weg te krijgen na het indrukken van de blauwe knop en het kiezen voor de promotiecode. Ook de oplossing die een andere hulpvaardige klant geeft is geen oplossing. Uw oplossing is geschreven in een taal die ik niet ken, het lijkt op Nederlands maar de tekst slaat werkelijk NERGENS op. Ik heb mij bewust meer dan een half jaar van dit onding van een forum weggehouden want ik weet wel 1001 betere manieren om tijd te verprutsen maar blijkbaar is ook een half jaar verder het nieuwe Belgacom onder de naam Proximus oude wijn in nieuwe zakken... Welke slimmerik heeft bij Proximus eigenlijk beslist om die '123' vooraf in te vullen in het invulboxje tenzij om mensen nodeloos te ergeren? Alleen een bedrijf met nul komma nul respect voor zijn klanten levert zulke onzin af.
Aan Wouter1984, bedankt voor die tip, tenminste iemand die moeite doet om mensen te helpen 🙂 maar helaas dat werkt niet hoor. Na het ingeven van de eerste drie cijfers van mijn code blokkeert het al dus die 123 die Proximus om onverklaarbare reden vooraf invult blokkeert wel degelijk alles.
Reputatie 5
Badge +3
Het is inderdaad verwarrend die 123 in de balk, gewoon negeren, wat wauter1984 beschrijft is juist, het is wel belangrijk om de code traag in te voeren, cijfertje na cijfertje en dan moet dit lukken.


mvg
Ik dacht nochtans dat dit hier en al in andere posten, duidelijk uitgelegd geweest is dat je gewoon die cijfers moet negeren


Ja Bert ik ben mss niet in staat om het goed uit te leggen maar wel om het correct in te voeren want mijn gratis film van electrabel heb ik al lang bekeken.


Had ik nu van Proximus geweest had ik mss meer moeite gedaan om het uit te leggen (LOL) lach


Een geluk dat we nog eens mogen lachen ook ( allee dat hoop ik toch tenminste, want de dag van vandaag weet je maar nooit)


Reputatie 4
Elsa, pas maar goed op want er zijn er inderdaad meer dan je denkt die met niks meer kunnen lachen,

maar trek het je vooral niet aan want je hebt al veel goede raad en veel mensen verder geholpen, neem dit maar gerust van mij aan,

doe zo verder.ja


Nog een goede nachtrust en een prettig weekend,


Vincent
Ik zat deze week ook met dit probleem te worstelen, ik meen dat ik nog op de oude menu aan het werken ben maar misschien heeft dat er niets mee te maken.
De voorgestelde oplossing die ik hier net lees werkt wel, het is wel zaal om de cijfers één voor één en laaaaaangzaaaaaaaaam stuk per stuk in te voeren.
Als je het zo doet dan verschijnen de laatste 2 of 3 cijfers van de code op het scherm. Ben je te snel dan verschijnen ze niet en wordt bij OK drukken de code niet aanvaard.
Bij mij was het geen Electrabel code (ben daar geen klant) maar een voucher die ik ooit kreeg met 1 gratis film.
Ik begrijp de opwinding niet goed over de code die Electrabel aan zijn klanten geeft, dit is een geschenkje dat meerdere dienstenmaatschappijen al eens aan hun klanten geven. En ze gaan daar absoluut hun broek niet aan scheuren,hoor.:D
Waar ik wel in kan komen is dat men boos is als bepaalde klanten wel en andere dan weer niet dat cadeautje krijgen. En ook ikzelf kan me al eens boos maken over dingen die trouwe klanten niet krijgen en nieuwe klanten dan weer wel, de argumentatie dat die nieuwe klanten zich soms binden voor 2 jaar houd uiteraard geen steek als je al meer dan 2 jaar trouwe klant bent, nietwaar?
@Wouter1984: thanks!

Eens kijken of we dit kunnen laten bijsturen.... (do not hold your breath!)
Dat snap ik niet,ik heb geen electrabel.En dat zou ook onrechtvaardig zijn tegenover andere klanten die bij andere leveranciers hun stroom halen.


Beste,
in deze is het wel Electrabel die ervoor kiest om zijn klanten dit geschenkje te doen, Proximus heeft daar niets mee te maken buiten het feit dat Proximus als Electrabel bij hen een aantal credits aankoopt (al dan niet voor de volle prijs) hen een aantal credits (dus de codes daarvoor)
ter beschikking stelt.
Het staat jou energieleverancier vrij om hetzelfde te doen of je iets anders aan te bieden (misschien wel de laagste energieprijs in de markt)
Proximus maakt ook zijn deel van de fouten naar de klanten toe maar in dit geval mag je je pijlen niet op hen richten.

Reageer