Beantwoord

Gratis 3 maanden Netflix

  • 5 June 2017
  • 8 reacties
  • 287 Bekeken

Hallo, ik ben sinds maart overgeschakeld naar Tuttimus en heb recht op 3 maanden gratis Netflix.
Tot vandaag nog niets gekregen.
Hoelang loeten we hier op wachten?
icon

Beste antwoord door Martin 5 June 2017, 13:38

Bekijk origineel

8 reacties

Ter info: dit is wat de proximus medewerkers op het forum a enkele keren gemeld hebben:
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/04/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.

stuur anders eens een PB om te zien wat ze nog eventueel voor u kunnen doen:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 4
Badge +1
In ieder geval als je hem niet ontvangen hebt moet proximus jou maar 3 maanden gratis geven , want die actie liep nog; Je moest altijd wachten op die code want dat duurde een tijdje. Max. een 10 tal dagen maar ik ben de 20Maart klant geworden en heb uiteindelijk die code ook ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Alvast de excuses

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +6
Voor alle duidelijkheid:
Dat de code voor 15/04/2017 moest ingevoerd worden, had allicht iets duidelijker kunnen vermeld worden, maar het is toch regelmatig gezegd.
MAAR:
Op 17 maart 2017, toen NETFLIX als bundel werd toegevoegd aan het TV aanbod, mocht de drie maanden gratis NETFLIX promotie niet langer aangeboden worden in de Proximus centra of via de telefoon. Helaas is dat dus wel nog gebeurd. Fout 1.
Ook een aantal klanten die voordien hadden ingeschreven hebben nooit een brief met de code gekregen (probleem met onvoldoende codes en met de verzending ervan). Fout 2.
Deze klanten verliezen dus een voordeel van ongeveer 30€.
De maand gratis Netflix waarover Proximus het zo grootmoedig heeft, krijg je sowieso van Netflix als je een account aanmaakt. Daarvoor heb je Proximus niet nodig. Je kan nog altijd Netflix als TV bundel kiezen, ja.
Dat geknoei is helemaal de schuld niet van de medewerkers hier, maar ook niet van de gedupeerde klanten.
Zou het niet eerlijker zijn om hen een eenmalige korting ten bedrage van die drie maanden te geven voor die misgelopen promotie en hier duidelijkheid over te scheppen i.p.v. daar nogal geheimzinnig over te doen? Of krijgt niet iedereen dezelfde 'compensatie', als ze die al krijgen?
Ter info:
Sommigen hebben toch gemeld dat ze compensatie gekregen hebben nadat ze een PB gestuurd hebben, daarom dat ik hier om die reden ook herhaalddelijk, in verschillende topics, mensen met dergelijk probleem aangeraden heb om hiervoor een PB te sturen.
Reputatie 7
Badge +3
Marleen, klanten waar we het van weten dat er problemen zijn, worden gecontacteerd met een voorstel :-)

groetjes

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sven160473,

Ik heb dossier 29650857 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren.


Groetjes,
HeidiE
Reputatie 7
Badge +6
Marleen, klanten waar we het van weten dat er problemen zijn, worden gecontacteerd met een voorstel :-)

groetjes

Tina

Dat doet me dan enorm plezier, want er blijven hierover al die tijd later nog altijd klachten komen.
Nu maar hopen dat die 'bevoegde dienst' ook nog reageert.

Reageer