"Grappige" E services en klantendienst - WOEDEND

  • 20 June 2012
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Joepie ... ik ben nieuwe klant van Proximus ... hoopte ik ...


4 gsm nummers, 2 MTV generations en 2 automatische herlaadbeurten voor de kinderen.

Hadden ze voor alle nrs een appart rekening nr aangemaakt, dus 4 fakturen en 4x e-service account.
Beetje gek is dat ...dus klantendienst 1ste maal gebeld.
Was geen probleem, alles zou binnen 2 dagen samengevoegd zijn op 1 account en dus ook 1 faktuur.

2 dagen later, gedeeltelijk opgelost : Staan maar 3 gsmnrs op, 1 abo MTV generation ontbreekt nog.
Dus maar even terug gebeld met de klantendienst ... en dan begon de ELLENDE.

Telefoon 1 : "U moet maar eens goed kijken op de website hoe U dat nummer moet toevoegen ..... "
WABLIEF ????? ... U kan mij dat niet even mededelen ??? Niet dus ...
Een uurtje GOED gekeken ... is niet mogelijk (wist ik al wel)
Werd mij ook nog medegedeeld dat zij niet in u e-services kunnen volgen of er al dan niet een probleem is.
Goed ....uurtje later terug gebeld :

Telefoon 2 : Extra e service account aangemaakt voor "missend" gsm nr. (moet dringend aantal opties wijzigen)
toegang tot eservices gelukt, echter ... staat een volledig verkeerde abo formule en opties bewerken is niet mogelijk.
Uiteraard onder deze vorm ga ik nog wel 2 fakturen krijgen.
Op het feit van de verkeerde gegevens wisten ze al helemaal geen antwoord meer ...
"U moet gewoon blijven proberen ... het komt wel goed na een tijdje" was het LETTERLIJKE antwoord
Daaruit begrijp ik "Ik weet het niet - laat me met rust" of ligt het aan mij ????

ik EXPLODEERDE bijna ... sluiten ze het gesprek af met het ingestudeerde regeletje "Was alles duidelijk voor U ?"
Gelukkig stond deze persoon niet in levevende lijve voor mij ... het had LAWAAI gemaakt ....

Wij komen van Telenet ... daar was het soms erg met de klantendienst ... maar Belgacom doet het net nog iets "beter" (lees groffer en on-professioneler)

Ik ga hiermee verder ....


1 reactie

Website is VERSCHRIKKELIJK ONGEBRUIKSVRIENDELIJK .

Ik wil FON regeistreren, kom er niet uiot hoe dat moet, bel naar 6000... na 15' wachten eindelijk verbonden, en dan onmiddellijk verbroken (per ongeluk ?? het was 21:05 u. ..)

Opnieuw geprobeerd, na 10 min een stuk onbenul die meende dat ik mijn punten wou inwisselen...(??) FON.. daar hij ie blb nog nooit van gehoord, begon met een uitleg dat oproepen van Belgacom naar hen werden doorgeschakeld, m.a.w. probeerde een soort 'paraplu' open te steken en toen ik dan serieus PISSED OFF een opmerkinge gaf, had ie nog het lef om ' daaaaaaag' te roepen en de telefoon dicht te gooien...

Morgen bel ik terug om te weten waar ik een klacht kan formuleren, want daar is op deze klote website ook nergens ruimte voor gelaten...


Amai, goe bezig Belgacom ! Goe bezig !

Investeer eens in een DEGELIJKE opleiding van VRIENDELIJKE medewerkers !!


Reageer