Graag oplossing vandaag

  • 29 December 2016
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Reputatie 2
Allez weer een nieuwe dag wat voor excuses zal er vandaag weer gegeven worden! Nu komt er nog bij dat mijn internet zeer traag is sedert die omschakeling. Omschakelen dat kunnen ze maar je geschenk op tijd leveren, daar hebben ze wel een excuus voor . Proximus maakt nooit fouten, nee het is de klant die fout is en als je belt en het staat hen niet aan dan smijten ze gewoon maar de telefoon toe. Ga je naar de winkel om uitleg dan wordt je gewoon uitgelachen, ja want als klant zijn wij de debielen of hoe kan ik het anders noemen. Nee deze keer gaan ze echt te ver. Maar je kan wel het toestel dat je zou gratis ontvangen met je tuttimus meekrijgen als je een abonnement betaald. Waar zijn ze mee bezig zeg is dat hun nieuwe strategie.

1 reactie

Ik ken de reactie van Proximus als je een vraag stelt of klacht indient. Ik wacht zo al 2 jaar op een oplossing voor de problemen met mijn 2 digicorders!!!
Qua klantvriendelijkheid en behulpzaamheid een DIKKE buis!! Nog even wachten en ik kan naar de concurrent :)
Veel succes!!

Reageer