gewijzigd pack-facturatie, reden nergens vermeld...

  • 18 May 2015
  • 7 reacties
  • 243 Bekeken

ik lees regelmatig de mededelingen op de factuur, wat betreft de aankomende wijzigingen zoals prijsverhoging, aanpassing downloadpolicy e.d.

maar nu stel ik vast dat op de laatste factuur de berekening van het pack gewijzigd werd, en daarvan vind ik nergens info terug over het waarom...




tot 6/5 wordt gsm abo in pack geteld, sinds 7/5 wordt het gsm abo apart geteld... wat uiteraard duurder is dan het abo in het pack...




vorige pack omschrijving: Internet Overal+TV+Tel+Mob -> 64.95 incl gsmabo

wordt ineens : Internet + TV + Telefonie (+Mob) -> 54.95 + 15 van gsmabo



7 reacties

wat info in deze ▬► http://forum.proximus.be/posts/3804428dc1" target="_blank
Reputatie 7
Badge +1
In een pack heb je idd altijd 5€ korting op het GSM-abo.
Mag ik uw klantennummer, dan kan ik dat nakijken voor u.
Beste Ikke,
Kan u mij uw klantennr via privebericht doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Iets gelijkaardig voorgehad: Op 7 mei kreeg ik een brief waarin proximus eenzijdig (zonder mijn vraag) mijn abbonnementen (Internet & Tv) had opgezegd om ze direct daarna terug te activeren. Ik heb mijn abbonnement 3 jaar geleden aangegaan & genoot nog heel wat kortingen die na deze actie van proximus verdwenen zijn.




Vorige pack prijs (Internet, Tv & Gsm) inclusief kortingen: 55.84 EUR (Er werden toen zoveel kortingen gegeven die ik uiteraard niet heb geweigerd)


Nieuwe pack prijs (Internet, Tv & Gsm): 68.95 EUR




Reactie van proximus is dat er niets verkeerd is met deze 'aanpassing' maar dat ik een éénmalige jaarlijkse korting krijg van 5 Euro per maand.


Kan dit zomaar zo'n stopzetting + opnieuw activeren van het contract met verwijderen van alle kortingen? Dit lijkt me toch absoluut niet wettelijk & heeft toch niets met een verhoging van oude packprijzen te maken?


Reputatie 6
Badge +2
Weer zo van die smerige truken om een prijsverhoging door te voeren in uw geval van zo een slordige € 13/maand want Proximus moet immers van de federale NVA regering besparen.


Een mens staat met zijn rug tegen de muur, hun leuze is 'Als het u niet aanstaat dan moet je je conclusies uittrekken en naar een andere provider overstappen', het is dus te nemen of te laten (in het Engels: take it or leave it).


Jonas, heb je dit ook al eens via een privé bericht aan ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)


laten nagaan

Reageer