geschorst en toch betaald!

  • 30 May 2014
  • 2 reacties
  • 390 Bekeken


beste,





mijn man zen gsm was gestolen, belgacom gebeld, sim kaart geblokkeerd, dag nadien nieuwe sim kaart gehaald.


ok denk je dan t zal wel in orde komen, plots gezien dat ik rekening nog moest betalen, onmiddellijk gedaan (per ongeluk zelfs 2 keer waardoor ik nu op - sta)


nog steeds is de gsm van mijn man geschorst wegens een openstaande rekening???? a we kijken dat na ( woensdag 28/5) ja die is inderdaad betaald, ik geef het door aan de desbetreffende dienst ze gaan het oplossen.


vandaag dd 30/5 opnieuw gebeld ( 11.00 uur) een super vriendelijke dame aan de lijn gehad. a we gaan dat nakijken???? mijn reactie was als het op e services staat dat betaling ontvangen is zullen de calltakers dat ook zien ....





niet dus weer opnieuw we gaan dit doorgeven geef ons een uurtje om het op te lossen....


op deze manier wil ik effe duidelijk maken dat ik akkoord ben dat je wordt afgesloten bij te laat betalen maar betaald hebben en geregistreerd staan en dan op de klantendienst te horen krijgen dat er niet betaald is???





dan zou ik wel eens willen weten wat nu stel dat mijn man dringend de hulpdiensten nodig heeft ... HIJ KAN ZE DUS NIET BELLEN WANT ALLES STAAT GESCHORST..

2 reacties


Eva van Belgacom help !



Kan je zonder simkaart de nummers 100 / 101 / 112 opbellen ?


Mvg,


Elsa


Eva van Belgacom help !



Kan je zonder simkaart de nummers 100 / 101 / 112 opbellen ?


Mvg,


Elsa

Reageer