Beantwoord

Gepruts anno 2017.....

  • 18 December 2017
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Relaas van een aangekondigd vertrek?

- maandagochtend 11/12 beschadigd een aannemer van Telenet de kabel van Proximus, alles valt onmiddellijk
uit bij ons (internet, tv, vaste lijn, mobile c extender)
- ik bel direct naar de klantendienst zodat de kabel misschien dezelfde dag nog kan hersteld worden
- klantendienst: sorry meneer, dit moet de aannemer zelf melden, ik kan niets doen voor u
- dinsdagvoormiddag stopt er een bestelwagen van Proximus, hoera, die blijft een uur voor de deur staan en blijft
in zijn bestelwagen zitten ( een boke eten?), als ik buiten ga kijken is hij terug weg, niks internet, niks telefoon,
niks
- ik bel terug met de helpdesk, ze zijn er mee bezig meneer, wanneer komen ze terug, dat weet ik niet meneer...
- woensdagvoormiddag, er stoppen 2 bestelwagens van Proximus, zelfs 1 met een kraan, hoera, dat gaat hier
vooruit gaan. Voor ik het weet hebben ze terug ingepakt, de kabel zou gelast zijn, helaas nog steeds niets, niks.
Bel je normaal na de werken bij de mensen niet aan om te vragen of alles in orde is?
- ondertussen ga ik aan de slag met de modem herstarten, resetten, alles, zonder resultaat, dsl blijft pinken, er is
ook geen analoge telefoonlijn. Ik heb zelf toevallig nog een 2de bbox3 liggen om te testen, zelfde probleem.
- ik bel terug met de klantendienst. Klantendienst: tja, dan zal het probleem in de modem zitten, die mag je in een
center omruilen. Ik: ik heb reeds getest met een nieuwe modem, zelfde probleem. We hebben ook geen kiestoon
op de analoge lijn. Klantendienst: dat gaat toch de modem zijn hoor. Ik: hallo mevrouw, de analoge lijn loopt niet
via de modem!!!
- na lang zagen wil de klantendienst toch een afspraak voor een technieker regelen. Ik ga er dan van uit dat dit
donderdag zal zijn omdat er dan iemand thuis is. Klantendienst: ik heb enkel vrijdagavond nog tussen 16u30 en
20u00. Ok, ik heb niet veel keuze zeker.
- vrijdagavond om 19u00 belt de brave onderaannemer/technieker van Proximus aan en stelt welgeteld in 5min.
vast dat er geen lijn binnenkomt bij ons. Tja, dit weet ik al sinds maandag meneer. En nu, de lassers gaan u
bellen. Wanneer? In de loop van de week!!!!
- ik bel terug met de klantendienst, veel kunnen/willen ze daar niet doen omdat de technieker zijn call nog altijd
niet afgesloten heeft. Ik vraag of ik het tel. nr. of email van de lasploeg kan krijgen. Die hebben we zelf niet
meneer, wij moeten een formulier invullen voor die aanvraag.
- ondertussen is het nu bijna maandagmiddag, 1 week later en ben ik nog niet 1 keer teruggebeld door Proximus.
We zitten kort naar de feestdagen met minder personeelsbezetting en mijn vrees om tot na Nieuwjaar zonder
tel., internet, tv en gsm binnen te zitten wordt steeds realistischer.

Hoe geraak ik op korte termijn uit deze impasse en hoe gaat deze verloren periode commercieel rechtgezet worden?
Bedankt, vgr, Pascal
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 18 December 2017, 17:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo, dossier nr 32211693 is aangemaakt voor een compensatie. De bevoegde dienst zal u nog terugcontacteren hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Aw
Bedankt Jean-Paul, vermoedelijk heeft jou bijdrage alles wat versneld zoadat we dinsdagnamiddag terug van alle diensten konden gebruikmaken. Vgr, Pascal
Reputatie 6
Badge +4
Dag Pascal,

Ik zie hier dat er een lassersteam toegewezen is aan uw storing. Ik heb naar de trokken dienst een bericht gestuurd of ze dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. Voor compensatie voor de tijd buiten dienst zal je moeten wachten tot de storing volledig is hersteld. Dan kan je via onze klantendienst een compensatie regelen. Alvast onze excuses voor de overlast. Je kan ons ook contacteren via prive bercht via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groeten,

Jean-Paul

Reageer